ואם הוא ידע מה זה יעזור לו
D darkAI New member 21/1/03 #20 זה לא בהכרח.. ספק או נתב, זה יכול להיות גם מחשב רגיל שהpackets עוברים דרכו
T the1andtheolny New member 21/1/03 #21 וזה יכול להיות גם הפתרון ועם היה רשוםם שם Loss packet אנחנו נידע
ע עופר בלופר New member 22/1/03 #22 נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות זה מה שאתה רוצה
נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות זה מה שאתה רוצה
ע עופר בלופר New member 22/1/03 #23 נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות זה מה שאתה רוצה
נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות זה מה שאתה רוצה
I im the god New member 22/1/03 #28 אגב... היום שיחקתי קאונטר והיה לי פינג 1399 (כן כן זה לא טעות) ויש לי 0.5 ADSL ואני מחובר דרך בזק WOW יכול להיות שזה בעיה אצליהם? אם לא איך אני מוריד את הפינג המסריח הזה!!!!!!!!1
אגב... היום שיחקתי קאונטר והיה לי פינג 1399 (כן כן זה לא טעות) ויש לי 0.5 ADSL ואני מחובר דרך בזק WOW יכול להיות שזה בעיה אצליהם? אם לא איך אני מוריד את הפינג המסריח הזה!!!!!!!!1