בעיית פינג

darkAI

New member
זה לא בהכרח..

ספק או נתב, זה יכול להיות גם מחשב רגיל שהpackets עוברים דרכו
 
נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה

ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות
זה מה שאתה רוצה
 
נכון אבל אם זה בספק מה הוא יעשה

ילך ויצעק עליהם הם לא יעשו כלום ויגידו שאין תקלה. או שאפשרות שנייה שילך אליהם יתן כסף ושירחיבו את התשתיות
זה מה שאתה רוצה
 

im the god

New member
אגב...

היום שיחקתי קאונטר והיה לי פינג 1399 (כן כן זה לא טעות) ויש לי 0.5 ADSL ואני מחובר דרך בזק WOW יכול להיות שזה בעיה אצליהם? אם לא איך אני מוריד את הפינג המסריח הזה!!!!!!!!1
 
למעלה