בעיית מקלדת עם Batman: Arkham Asylum
בבקשה תעזרו לי אני משתגע..התקנתי את המשחק הכל עובד...עד שהמשחק אשכרה מתחיל ונגמרים כל הסרטים...ממש על ההתחלה..באטמן עומד שם, אני מניח שאני צריך ללכת אחרי החברה שמובילים את הג'וקר..אבל הוא לא זז..כלום...לא עם החיצים ולא עם ASWD...מה נסגר? רק Z גורם לו לעשות מן זום כזה...וEsc יוצא לתפריט..ושם החיצים עובדים...כך שהמקלדת בסדר. מה זה יכול להיות?? תודה.
בבקשה תעזרו לי אני משתגע..התקנתי את המשחק הכל עובד...עד שהמשחק אשכרה מתחיל ונגמרים כל הסרטים...ממש על ההתחלה..באטמן עומד שם, אני מניח שאני צריך ללכת אחרי החברה שמובילים את הג'וקר..אבל הוא לא זז..כלום...לא עם החיצים ולא עם ASWD...מה נסגר? רק Z גורם לו לעשות מן זום כזה...וEsc יוצא לתפריט..ושם החיצים עובדים...כך שהמקלדת בסדר. מה זה יכול להיות?? תודה.