בעיית מקלדת עם Batman: Arkham Asylum

Barricade

New member
בעיית מקלדת עם Batman: Arkham Asylum

בבקשה תעזרו לי אני משתגע..התקנתי את המשחק הכל עובד...עד שהמשחק אשכרה מתחיל ונגמרים כל הסרטים...ממש על ההתחלה..באטמן עומד שם, אני מניח שאני צריך ללכת אחרי החברה שמובילים את הג'וקר..אבל הוא לא זז..כלום...לא עם החיצים ולא עם ASWD...מה נסגר? רק Z גורם לו לעשות מן זום כזה...וEsc יוצא לתפריט..ושם החיצים עובדים...כך שהמקלדת בסדר. מה זה יכול להיות?? תודה.
 

yadiday

New member
אולי....

....הקונפיגורציה מכוונת לעבודה עם ג'ויסטיק ? (או עכבר....)
 

jacoby308

New member
בדרך כלל פאטצ'ים פותרים בעיות, זה תפקידם ../images/Emo3.gif

 
למעלה