שלום. בעקבות נפילה מופיע על רוב שטח המחשב הנייד שלי כתם לבן עם מעט פיקסלים צבעוניים כך שאין אפשרות לראות את מה שמופיע על המסך. האם וכיצד ניתן לתקן זאת? יש בכלל טעם לקחת אותו למעבדת שירות? מדובר בibm t42. תודה.
כדי שתהיה לך נקודת התחלה ''איפה הנייד עומד'' ומה בדיוק הבעיה ,אם יש צורך בהחלפת המסך לחלוטין או החלפת הLCD עצמו .אם יש צורך בהחלפת מסך ,אז כנראה שזה לא יהיה זול. ------ מעבדה !