בעיית מסך

TheMafia

New member
בעיית מסך

שלום. בעקבות נפילה מופיע על רוב שטח המחשב הנייד שלי כתם לבן עם מעט פיקסלים צבעוניים כך שאין אפשרות לראות את מה שמופיע על המסך. האם וכיצד ניתן לתקן זאת? יש בכלל טעם לקחת אותו למעבדת שירות? מדובר בibm t42. תודה.
 

MajorWinters

New member
עתידים יכעסו../images/Emo3.gif

זה נראה לי מסוג הבעיות שיעלו לך כסף. בהצלחה!
 

Jan22

New member
ראשית כל שלח אותו למעבדה

כדי שתהיה לך נקודת התחלה ''איפה הנייד עומד'' ומה בדיוק הבעיה ,אם יש צורך בהחלפת המסך לחלוטין או החלפת הLCD עצמו .אם יש צורך בהחלפת מסך ,אז כנראה שזה לא יהיה זול. ------ מעבדה !
 
למעלה