בעיית טעינה?

Rhinovirus

New member
בעיית טעינה?

מדובר על פייזר 600 - (מצבר יואסה 10Ah בן שנה ושמונה חודשים)

האופנוע התקשה בהנעה אז הנעתי עם כבלים וגם אחרי נסיעה של 20 דקות עדיין לא הניע. אחרי טעינה למשך הלילה עם מטען מצברים הוא הניע ונסע סבבה.

נשמע לי כמו בעיית טעינה אז בדקתי:

על המצבר עצמו יש 12.5V (מצביע על מצבר טעון חלקית?)

כאשר המנוע מונע, גם בסרק וגם ב 5000 סל"ד, מדדתי 13.2V ללא עומס, (אבל בספר היינס רשום שאמור להיות 14.7V ב 5000 סל"ד ללא עומס)
עם אורות דלוקים ירדתי ל 12.3V

האם יש לי בעיית טעינה?
 

rusti james

New member
כנראה שכן...

באם כל הכבלים מהודקים ומחוברים היטב, שלמים ולא פגומים...

תוכל להמשיך ולבדוק את המתח היוצא מהסלילים (AC) ולהשוות למידות בספר.

בהצלחה ותעדכן
 

gsxr77

New member
בדוק את הסלילים והווסת עם רב-מודד בכדי

לנסות ולאתר ת'בעיה. עבוד בצמוד לספר של ימאהה ע"מ להשוות את הערכים המתקבלים עם אלו המצויינים ע"י היצרן.
על פניו נראה שיש לך טעינה חלשה
המלצה: בדוק את הוולטמטר בכדי לוודא שהוא מראה קריאות נכונות.
 

Ohadiiii

New member
אני חושב שזה בסדר

עובדה שהמתח על המצבר עלה כאשר האופנוע היה מונע
המתח הנמוך של המצבר גורם להורדת המתח שאתה רואה כשהמנוע מונע, לאט לאט שהמצבר ייטען המתח יראה גבוה יותר
לדעתי תעשה ניסוי אחרי רכיבה כמה מראה המודד

אתה אומר שהמצבר בן שנה ושמונה חודשים כי קנית אותו אז(לפעמים יש פער מתאריך הייצור של המצבר לבין העת בה נקנה)? או שזה מה שכתוב על המצבר?
 
לא, זה לא בסדר

כי אם תחת עומס המתח יורד אז או שהווסט נדפק, או שהסלילים נדפקו, או שיש איזה קצר/נתק.

ב5000 סל"ד המתח אמור להיות יותר גבוה, גם תחת עומס.

חיפוש קצר, לפני פחות משבוע, העלתי פה אופציות לבדיקת הסלילים בהורנט, ולבחור יש בכלל ספר של היינס, יש שם את הפירוט של איך לבדוק את הסלילים.
זה הצעד הראשון שאני הייתי עושה.
 
למעלה