בעיית זכרון

rmizrahi

New member
בעיית זכרון

היי, יש לי DESIRE HTC מאתמול ואני היום נגמר הזיכרון, התקנתי מקסימום 10 Apps (חדשות וכאלה בלבד) ורובם אני לא יכול להעביר (app2sd) לכרטיס הזיכרון. אני רואה שיש לי 147mb רק 20 זמינים. מה אני יכול לעשות??
 

YosMan1

New member
להתחיל לנהל את הזיכרון בזהירות

הבעיה ידועה, רק +-140 מתוך 576 של הזכרון פנויים להתקנת תוכנות. את רוב התוכנות לא ניתן להעביר לכרטיס וגם את אלה שניתן זה לא תמיד עוזר. כנס ל: Settings - Applications - manage applications לחץ על מקש תפריט - Sort by size. ותתחיל לברור את התוכנות הכבדות. כשתכנס לתוכנות הכבדות תראה לפעמים שחלק משמעותי תופס DATA או CACHE אותם ניתן לנקות. תוכנות כבדות במיוחד: SKYPE GOOGLE EARTH FRING NIMBUZZ ADOBE READER תתחיל למחוק - אין ברירה.
 

rmizrahi

New member
מוזר שזה לא כתוב בשום מקום

אם הייתי יודע לא הייתי קונה כזה, ממש מעפאן
 

rmizrahi

New member
דרך אגב

הקטע שגם ה-140 לא ברור איפה הם זה מה שמותקן לי (מתוך הודעה בפורום באנגלית)
raging thunder - 3.85mb mobile andrio - 1.98mb mymsn - 1.59mb fishing 2 - 1.56mb imdb - 1.45mb shazam - 1.39mb channel 2 news - 1.18mb ynet news - 932kb yad2 - 776kb color note - 692kb mynotes - 444kb getapp - 336kb total around 14mb on the app2sd it sais : total : 147.62mb avail:20.32mb​
 

YosMan1

New member
ומה מותקן לך על ה SD ?

כי דברים שאתה מעביר ל SD לא יורדים ככה פשוט מהזכרון של הטלפון.
 

YosMan1

New member
קיימות תוכנות שמעבירות בכוח התקנות ל SD

עם אנדרויד 2.2 המפתחים היו אמורים להפעיל את אופצית ההתקנה ל SD הבעיה היא שרוב המפתחים לא עושים את זה. יש כמה תוכנות שמעבירות תוכנות בכוח ל SD בצע חיפוש בגוגל על a2sd+ או בדוק את הקישור.
 

rmizrahi

New member
אני אנסה אבל..

אם התוכנות שמותקנות שוקלות רק 15מגה, איפה הולך כל שאר ה-140 מגה ?
 

rmizrahi

New member
חצי מוצלח

ניסיתי את הפתרון, הוא חצי מוצלח, הוא מעביר את התוכנות אבל לא באמת מפנה את כל הגודל שלהם. העברתי כל מה שיכולתי ועדיין יש לי רק 17 מגה פנויים. אין איזה תוכונה שבאפשרותה אפשר לבדוק איפה נמצאים הנתונים וככה למחוק דברים שאולי תקועים לי במכשיר סתם ?
 

YosMan1

New member
כל נושא ניהול הזיכרון בפרויו הוא קצת לא ברור

לאנדרויד יש מערכת ניהול זיכרון שמצד אחד דואגת לפנות זיכרון לפי הצורך של התוכנות מצד שני היא מחזיקה תוכנות פתוחות בחצי היכון (גם כאלה שלא פתחת) לפי אלגוריתים של השימוש שלך בטלפון. כדי לקצר את זמן התגובה לכשתרצה להשתמש בהן. הזיכרון הנעלם של הפרויו הוא נושא להרבה שרשורים בפורומים השונים. חלקם טוענים שלא צריך לעשות כלום כי הפרויו מסתדר לבד ומפנה זיכרון לפי הצורך. מצד שני יש תוכנות שונות שמפנות זיכרון ו / או מעבירות תוכנות ל SD. כל הנושא לא לגמרי ברור תריץ חיפוש בגוגל MEMORY MANAGER FROYO ותקבל הרבה דיונים והצעות. OI File manager Task killer TaskPanel ASTRO
 

metrocard

New member
אה . חשבתי שניהול הזיכרון אחרת

כל הנושא הזה של מקום פנוי במכשיר הוא מעצבן. שיקול שהייתי עושה לפני הקניה שלו
 

DToNAToR

New member
תפריד בין RAM לאיחסון

כי עירבבת את שניהם בהודעה שלך. apps2sd זה פיצ'ר שמעביר מ*אחסון* פנימי לכרטיס זכרון. אין קשר לניהול זכרון RAM של מערכת ההפעלה.
 

metrocard

New member
זה ברור לי. מה שלא ברור

זה לאן נעלם כל שטח האכסון הפנימי במכשיר. איך הגיוני שפותח השרשור התקין כל כך מעט אפליקציות וכבר המכשיר כמעט מלא.
 

rmizrahi

New member
מה שהכי לא ברור לי

אם השתמשתי ב-HACK הזה של PM LOCATION שמכריח את המכשיר שכל תוכנה שיורדת תרד לכרטיס זכרון אז למה זה קורה: 20 מגה פנוי על פי A2SD אני מתקין SKYPE נשאר 16 מגה פנוי על פי A2SD ו-SKYPE בגודל 10 מגה הולך לכרטיס זכרון איך זה יכול להיות ??
 
למעלה