בעיית התנהגות של התוכי

בעיית התנהגות של התוכי

יש לי תוכי דררה מאז שהוא גוזל בן חודשיים. עד אתמול היה לי סערות רגילות על הראש לא קצת ולא ארך. אתמול עשיתי קרחת בראש ואני מרגיש שהתוכי שלי הוא לא כמה שהיה. כאילו הוא לא מכיר אותי. האם זה יכול להיות בגלל זה?
 

באיו

New member
בהחלט כן

אבל אחריי כמה זמן הוא יתרגל תתנהג אותו דבר כמו תמיד, אל תנסה להתחנף וכו'... יומיים שלושה והכל יהיה בסדר. עכשיו אגב, אני לא יודעת אם אתה האופק שהתקשר אליי לפני כמה זמן- אם זה לא אתה אז לא משנה, אבל אם כן, חבל שלא חזרת אליי... מקווה שלא נעלבת שאמרתי שאני לא עובדת בשישי שבת.. מצטערת אני פשוט חייבת לשים גבול מתי שהוא. אני לא מקבלת כסף על הייעוצים הטלפוניים ובשלב כל שהוא אני צריכה גם קצת זמן לעצמי, ככה שבשישי שבת אני מקבלת רק מיקרי חירום... פשוט אמרתי לך להתקשר בערב ולא התקשרת וחזרת אליי בשישי וזה כבר היה בזמן שלא עבדתי. בכל מקרה מקווה שתרגיש חופשי להתקשר שוב מתי שתרצה- חוץ משבת.... אין לי בעיה לעזור. בכיף... מקווה בכל מקרה שהסתדרת ואם זה לא האופק הנכון- אז תשכח מה שאמרתי.
 
כן זה אני אופק

ענבל כן זה אני אותו האופק. לא התקשרתי עליך מכיוון שהתוכי שלי כבר נגמל ביומיים האלה ולא רציתי להטריד אותך יותר מדי. לא נפגעתי או משהו בכל מקרה. תודה שעזרת לי.
 
למעלה