בעיית הדפסה יש לי בעייה! כשאני מנסה להדפיס קובץ בוורד,כתבן,או בפנקס רשימות לא יוצא כלום מהמדפסת. אני צריך להעתיק את זה לצייר ואז זה כן מדפיס. למה ואיך אני מתקו את זה?