בעיית הדפסה

loli2

New member
בעיית הדפסה

יש לי בעייה! כשאני מנסה להדפיס קובץ בוורד,כתבן,או בפנקס רשימות לא יוצא כלום מהמדפסת. אני צריך להעתיק את זה לצייר ואז זה כן מדפיס. למה ואיך אני מתקו את זה?
 

marik

New member
תבדוק

כמה מדפסות מוגדרות במחשב שלך? אם יש לך יותר מאחת, אולי בתוכנות הנ"ל, מוגדרת מדפסת אחרת מאשר הנכונה!
 

loli2

New member
יש לי בדיוק...

מדפסת אחת בלבד שמוגדרת כמדפסת ברירת המחדל בכלהתוכנות הנ"ל.
 

ceyal

New member
אם זו מדפסת HP

הסר אותה דרך לוח הבקרה => הוספה/הסרה של תוכניות הפעל מחדש את המחשב ותתקין אותה מחדש.
 
למעלה