בעייה של פעם בשנה

asi_blond

New member
בעייה של פעם בשנה

קודם כל מזל טוב לך IXMIX על הפורום החדש צ'מע קטע. אני נוסע לי להנאתי חזרה הביתה מהעבודה על הרואיזם שלי שנת 98 . ופתאום ללא שום הודעה מוקדמת מחליט הבייבי שלי להפסיק לנסוע. עוצר בצד בודק אותו ורואה שהוא לא מגיב לגז ( נשמע כמו רצועה קרועה אה ?...)מסתבר שהלך הקלאצ' כן כן הקלאצ' נשבר אחת הצלחות שם פשוט התפרקה. אכזבתי עלתה לכן על הקטנוע הזה הרואיזם שצריך להיות אמין אמין אמין. מכיר כאלה דברים ידידי ?
 

ixmix

New member
תשאל את גיZמו איך נפגשנו ../images/Emo13.gif

הפעם הראשונה שנפגשתי עם גיZמו (מפורום אופנועים, סאגה ואחרים) הייתה כשנתקעתי בשל רצועת וריאטור שנקרעה ב... הירואיזם. אמין, אמין - אבל גם לו יש תקלות לפעמים, והאמת שאת רובן אפשר למנוע ע"י טיפולים מלאים וטובים (במוסך טוב) ובזמן. סתם לידיעה - כמה יצאה עלות הנזק? (ו... ברוך הבא
)
 

asi_blond

New member
הנזק הכספי הוא

זה עלה 120 שקל גרירה (בגלל שזה היה בלילה) 500 שקל טיפול כולל החלפה של החלק בקלאצ' שנשבר בקיצור לא נעים בייחוד שעדיין אין לי את הכלי חודש אפילו
 

asi_blond

New member
אה ונזכרתי עוד שאלה

מה זה אומר שלפעמים באמצע הנסיעה אני שומע מין רעש כזה של פיצוץ למרות שהנסיעה ממשיכה כרגיל אני די מפחד כל פעם מחדש . יש לכם אולי רעיון מה זה יכול להיות??? ( האמת שזה מזכיר לי שלחבר שלי שיש לו ER אז ברגע שהמד של הRPM עולה גבוה מדי אז הרעש פיצוץ נשמע אותו דבר אבל אני לא יכול להיות בטוח)
 

ixmix

New member
כן, יש לי רעיון.

לדעתי אחת משתי בעיות: 1. קרבורטור - תערובת עשירה מדי - כשהמנוע לא שורף את כל התערובת שרידי תערובת נשרפים ויוצרים בקפייר, ותוך כדי שורפים חתיכות פיח ישנות באגזוז. כיוון קרבורטור או ניקויו יסדר את הענין. 2. אגזוז חלוד, האוויר נפלט ב"בום" דרך הסדק כאשר נוצר לחץ חזק. החלפת אגזוז הינה פתרון עדיף על ריתוך, מאחר וריתוך נוטה להיסדק שוב ושוב (מנסיון).
 

TheReverend

New member
לפני שהבחור מחליף אגזוז אני הייתי

בודק את הקרבורטורים. נשמע כמו בקפיירים.
 

asi_blond

New member
מה הערכת מחיר על כיוון קרבוטור ? ו.

וגם מה הערכת מחיר על אגזוז חדש ? להרואיזם כמובן תודה
 

TheReverend

New member
כיוון קרבורטור

באופנועים מדובר ב200 - 300 ש"ח(קרבורטור בודד, כן? בקטנוע? אני מניח שגם בסביבות המחירים האילו 150 - 300 ש"ח. פשוט תקשר ותשאל. אגזוז? מצטער, לא יודע לענות לך.
 

ixmix

New member
אגזוז

לא בטוח, כי רציתי להחליף בהירואיזם לפני יותר משנה. אני מניח שמגרד את האלפיה מלמטה, אבל אל תתפוס אותי במילה.
 
למעלה