בעייה עתיקה בגישה חדשה - בעיית האדם וגופו.
בעיה עתיקה בגישה חדשה , בעיית האדם וגופו.
גוף האדם קיים בעולם החיצוני הפיזיקלי .
האדם קיים בעולמו הפנימי שלו.
גוף האדם זקוק לאוויר, למים, למזון , למחסה.
האדם זקוק לתשובות על שאלותיו.
העולם החיצוני - מספק מעצמו תשובות - של אמת ושקר..
העולם הפנימי - מספק מעצמו תשובות - של טוב ורע .
הקשר הפלאי בין העולם החיצוני לעולם הפנימי.
הקשר בין עולמו הפנימי של האדם לעולם החיצוני, מתרחש דרך מעשה בעולם החיצוני.
בעקבות מעשה כזה , באה אל עולמו הפנימי של עושה המעשה - ידיעה .
וכאשר באה ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם, רק אז הוא יודע.
חברה טבעית.
כאשר חברת בני אדם - עושים אותם מעשים בעולם החיצוני - בהכרח הם משיגים ידיעות זהות הבאות אל עולמם הפנימי.
חברה כזו ראויה לשם..... חברה טבעית.
חברה טבעית יוצרת באופן טבעי שפה טבעית.
שפה טבעית היא שפה של שמות, וכל שם הוא רק צירוף של אותיות.
כל צירוף אותיות נבחר, יכול למלא תפקיד של שם ( פללו , מיסביקו , ללקו, .....)
חברה טבעית מעניקה צירוף אותיות ייחודי, לכל ידיעה שבאה אל העולם הפנימי.
בהענקה זו, מתחילה להופיע במציאות..... שפה טבעית.
וכך מתנהלת לה תקשורת בשפה טבעית
ראובן מתרגם ידיעות מעולמו הפנימי לצירופי אותיות המופיעים בעולם החיצוני.
לוי שומע צירופי אותיות בעולם החיצוני, והוא מתרגם אותם לידיעות בעולמו הפנימי שלו.
תרגום כפול נדרש, כדי לתקשר בין עולמו הפנימי של ראובן לעולמו הפנימי של לוי.
זהו תרגום בלתי מודע , אוטונומי, המתרחש מעצמו בזמן אמיתי.
התרגום פועל, רק אם ראובן ולוי שייכים לאותה חברה טבעית, שיצרה שפה טבעית.
בשפה טבעית, לא שואלים ...מה זה ? צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק ( כי זה רק שם )
בשפה טבעית שואלים....שם של מה ? הוא צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק
על שאלה זו אי אפשר לענות עם צירופי אותיות אחרים, כי הם רק שמות.
על שאלה זו עונים בתיאור של מעשה שיש לעשותו בעולם החיצוני , והוא מביא ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם. ( הידיעה שבאה היא התשובה לשאלת...שם של מה ? )
שפה טבעית מקיימת את הכלל ....., עשית – ידעת.
א.עצבר
בעיה עתיקה בגישה חדשה , בעיית האדם וגופו.
גוף האדם קיים בעולם החיצוני הפיזיקלי .
האדם קיים בעולמו הפנימי שלו.
גוף האדם זקוק לאוויר, למים, למזון , למחסה.
האדם זקוק לתשובות על שאלותיו.
העולם החיצוני - מספק מעצמו תשובות - של אמת ושקר..
העולם הפנימי - מספק מעצמו תשובות - של טוב ורע .
הקשר הפלאי בין העולם החיצוני לעולם הפנימי.
הקשר בין עולמו הפנימי של האדם לעולם החיצוני, מתרחש דרך מעשה בעולם החיצוני.
בעקבות מעשה כזה , באה אל עולמו הפנימי של עושה המעשה - ידיעה .
וכאשר באה ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם, רק אז הוא יודע.
חברה טבעית.
כאשר חברת בני אדם - עושים אותם מעשים בעולם החיצוני - בהכרח הם משיגים ידיעות זהות הבאות אל עולמם הפנימי.
חברה כזו ראויה לשם..... חברה טבעית.
חברה טבעית יוצרת באופן טבעי שפה טבעית.
שפה טבעית היא שפה של שמות, וכל שם הוא רק צירוף של אותיות.
כל צירוף אותיות נבחר, יכול למלא תפקיד של שם ( פללו , מיסביקו , ללקו, .....)
חברה טבעית מעניקה צירוף אותיות ייחודי, לכל ידיעה שבאה אל העולם הפנימי.
בהענקה זו, מתחילה להופיע במציאות..... שפה טבעית.
וכך מתנהלת לה תקשורת בשפה טבעית
ראובן מתרגם ידיעות מעולמו הפנימי לצירופי אותיות המופיעים בעולם החיצוני.
לוי שומע צירופי אותיות בעולם החיצוני, והוא מתרגם אותם לידיעות בעולמו הפנימי שלו.
תרגום כפול נדרש, כדי לתקשר בין עולמו הפנימי של ראובן לעולמו הפנימי של לוי.
זהו תרגום בלתי מודע , אוטונומי, המתרחש מעצמו בזמן אמיתי.
התרגום פועל, רק אם ראובן ולוי שייכים לאותה חברה טבעית, שיצרה שפה טבעית.
בשפה טבעית, לא שואלים ...מה זה ? צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק ( כי זה רק שם )
בשפה טבעית שואלים....שם של מה ? הוא צירוף האותיות ר מ ח ח ר ק
על שאלה זו אי אפשר לענות עם צירופי אותיות אחרים, כי הם רק שמות.
על שאלה זו עונים בתיאור של מעשה שיש לעשותו בעולם החיצוני , והוא מביא ידיעה אל עולמו הפנימי של האדם. ( הידיעה שבאה היא התשובה לשאלת...שם של מה ? )
שפה טבעית מקיימת את הכלל ....., עשית – ידעת.
א.עצבר