השף העירום
New member
בעייה עם ה Internet Explorer
באחד הימים פתאום כך סתם גיליתי בעיה שלא מצליח לפותרה. כל פעם שמוצגת תמונה ב Microsoft Internet Explorer והתמונה גדולה מגודל המסך כל המחשב מתחרפן והופך להיות איטי לא מגיב ונתקע. ניסית להתקין מחדש את ה Explorer אבל זה לא עוזר. נשמע מוכר? יש פתרון? אין לי חשק להתכין את המחשב מחדש!! קצת פרטים: מערכת הפעלה windows 98 כרטיס מסך Voodo 2000 Internet Explorer version 5.00.2614.3500
באחד הימים פתאום כך סתם גיליתי בעיה שלא מצליח לפותרה. כל פעם שמוצגת תמונה ב Microsoft Internet Explorer והתמונה גדולה מגודל המסך כל המחשב מתחרפן והופך להיות איטי לא מגיב ונתקע. ניסית להתקין מחדש את ה Explorer אבל זה לא עוזר. נשמע מוכר? יש פתרון? אין לי חשק להתכין את המחשב מחדש!! קצת פרטים: מערכת הפעלה windows 98 כרטיס מסך Voodo 2000 Internet Explorer version 5.00.2614.3500