בעייה עם ה Internet Explorer

בעייה עם ה Internet Explorer

באחד הימים פתאום כך סתם גיליתי בעיה שלא מצליח לפותרה. כל פעם שמוצגת תמונה ב Microsoft Internet Explorer והתמונה גדולה מגודל המסך כל המחשב מתחרפן והופך להיות איטי לא מגיב ונתקע. ניסית להתקין מחדש את ה Explorer אבל זה לא עוזר. נשמע מוכר? יש פתרון? אין לי חשק להתכין את המחשב מחדש!! קצת פרטים: מערכת הפעלה windows 98 כרטיס מסך Voodo 2000 Internet Explorer version 5.00.2614.3500
 
אולי אולי.....

ייתכן מאד והבעייה היא השמירה ב templolary internet files ואז הוא לא מצליח להעלות הכל לזיכרון. כנס ל-: tools internet options setting - באזור של ה - templolary intenet files ושם תיראה אם מוגדר מספיק שטח בדיסק לכך. בנוסף תבדוק שהשטח הזה אכן פנוי בדיסק. תמונות גדולות בד``כ שוקלות הרבה וייתכן שפה הבעייה...וייתכן שלא...
 
למעלה