בעייה חמורה ברשת...
טוב אז ככה אנשים.., היו אצלי אחיינים שלי בבית ושיחקו לי במחשב.. משהו נדפק לי בהגדרות של הנתב והמודם אז לחצתי על הכפתור של הריסט מאחורי שתי המכשירים, ומשם התחיל הסיוט.. ניסיתי לעשות הרבה מאוד דברים וכלום לא עזר, הבעייה העיקרית לפי דעתי היא במודם, המנורה של ה-Ethernet לא נדלקת היא אמורה להיות דולקת והמנורה של ה-Adsl מהבהבת במקום להיות דלוקה באופן רצוף.. עכשיו אין לי מושג איך מגדירים את המודם.., וגם כפי שאני יודע אין לו איזה דרייברים או מישהו כי לא קיבלתי איתו דרייברים.., גם לא לנתב קיבלתי דרייברים רק לכרטיסי רשת. והנה פרטים על החומרת רשת שלי: אז ככה הנתב הוא של D-link דגם: DL-714P+ מודם D-link דגם: DSL-300G הם שתי מכשירים בנפרד... בכל מחשב יש כרטיס Pci של d-link דגם: DWL-520+ עם אנטנטה לקליטה.. בבקשה אנשים עזרה זה ממש דחוף כי התחום עבודה שלי הוא אינטרנט.. יש לי מצלמת אינטרנט ורמקול למי שיירצה שיחה חייה.. אני כרגע גולש דרך מודם חיוג ישן שהיה לי במקרה בבית... תודה מראש לכל העוזרים!.
טוב אז ככה אנשים.., היו אצלי אחיינים שלי בבית ושיחקו לי במחשב.. משהו נדפק לי בהגדרות של הנתב והמודם אז לחצתי על הכפתור של הריסט מאחורי שתי המכשירים, ומשם התחיל הסיוט.. ניסיתי לעשות הרבה מאוד דברים וכלום לא עזר, הבעייה העיקרית לפי דעתי היא במודם, המנורה של ה-Ethernet לא נדלקת היא אמורה להיות דולקת והמנורה של ה-Adsl מהבהבת במקום להיות דלוקה באופן רצוף.. עכשיו אין לי מושג איך מגדירים את המודם.., וגם כפי שאני יודע אין לו איזה דרייברים או מישהו כי לא קיבלתי איתו דרייברים.., גם לא לנתב קיבלתי דרייברים רק לכרטיסי רשת. והנה פרטים על החומרת רשת שלי: אז ככה הנתב הוא של D-link דגם: DL-714P+ מודם D-link דגם: DSL-300G הם שתי מכשירים בנפרד... בכל מחשב יש כרטיס Pci של d-link דגם: DWL-520+ עם אנטנטה לקליטה.. בבקשה אנשים עזרה זה ממש דחוף כי התחום עבודה שלי הוא אינטרנט.. יש לי מצלמת אינטרנט ורמקול למי שיירצה שיחה חייה.. אני כרגע גולש דרך מודם חיוג ישן שהיה לי במקרה בבית... תודה מראש לכל העוזרים!.