בעייה ב-Networking

MADboy

New member
בעייה ב-Networking

לפני כמה ימים התחברתי ל-adsl דרך נטוויז´ן עם מודם PCI (למה? ככה...) אחרי שהוא הלך בדקתי בלוח הבקרה>>Networking וכשנכנסתי מיד קיבלתי הודעה האומרת: your network is not complete. בשיחה עם התמיכה הצלחנו להוסיף רק את client for microsoft family ולא הצלחנו להוסיף את הקליינט של microsoft network. אבל גם כך אני מקבל את ההודעה הנ"ל your network is not complete מה חסר לי להיות מסודר? מצ"ב צילום המצב הנוכחי. תודה למסייעים!
 
למעלה