בעייה בעבודה

vq86846

New member
בעייה בעבודה

אני מורה לא הרבה שנים במערכת והמפקח שלי רוצה לשרוף אותי ולהעיף אותי מהמערכת. שמעתי שיחת טלפון והוא אמר לי עצמאית אם לא כדאי לי לחפש מקצוע אחר? השנה שמעתי שיחת טלפון שלו שהוא אמר אני יתן לו הזדמנות אחרונה, והוא דיבר אם מנהל אחד ואמר לי ללכת לשם לעבוד. אני חי בתחושה כאילו הוא סיכם עם המנהל שיעסיק אותי עד סוף השנה ואז יעיף אותי........................אני מרגיש שהכל סוכם כבר מראש, מצד שני אני אוהב את העבודה, יש קצת בעיות משמעת אבל אני אוהב את העבודה... מה לעשות במצב כזה?
 
נסה לברר

למה רוצים להעיף אותך זה לא שיש עודף מורים במדינת ישראל אם יש משהו שאתה צריך לשפר בעצמך כדי להישאר במערכת שאתה אוהב, כדאי שתדע מה הם.
 
למעלה