בעייה בעבודה
אני מורה לא הרבה שנים במערכת והמפקח שלי רוצה לשרוף אותי ולהעיף אותי מהמערכת. שמעתי שיחת טלפון והוא אמר לי עצמאית אם לא כדאי לי לחפש מקצוע אחר? השנה שמעתי שיחת טלפון שלו שהוא אמר אני יתן לו הזדמנות אחרונה, והוא דיבר אם מנהל אחד ואמר לי ללכת לשם לעבוד. אני חי בתחושה כאילו הוא סיכם עם המנהל שיעסיק אותי עד סוף השנה ואז יעיף אותי........................אני מרגיש שהכל סוכם כבר מראש, מצד שני אני אוהב את העבודה, יש קצת בעיות משמעת אבל אני אוהב את העבודה... מה לעשות במצב כזה?
אני מורה לא הרבה שנים במערכת והמפקח שלי רוצה לשרוף אותי ולהעיף אותי מהמערכת. שמעתי שיחת טלפון והוא אמר לי עצמאית אם לא כדאי לי לחפש מקצוע אחר? השנה שמעתי שיחת טלפון שלו שהוא אמר אני יתן לו הזדמנות אחרונה, והוא דיבר אם מנהל אחד ואמר לי ללכת לשם לעבוד. אני חי בתחושה כאילו הוא סיכם עם המנהל שיעסיק אותי עד סוף השנה ואז יעיף אותי........................אני מרגיש שהכל סוכם כבר מראש, מצד שני אני אוהב את העבודה, יש קצת בעיות משמעת אבל אני אוהב את העבודה... מה לעשות במצב כזה?