בעייה באוונט גו

external

New member
בעייה באוונט גו

יש לי בעייה עם וואלה (למי אין...) האוונט גו שלי עובד מעולה (CNN ועוד) אבל וואלה כותב לי בעייה בסרבר. עכשיו, אם אני הולך לאתר של אוונט גו, נכנס תחת היוזר שלי ומוחק את הCOOKIES אז וואלה מסתנכרן פעם אחת או פעמיים, ואז... שוב פעם אותה בעייה. יש לי פאלם 505 שעובד יופי כבר שנתיים. למה עכשיו וואלה צריך לבוא ולקלקל את המצב? אם למשהו יש פתרון, אשמח לשמוע. בתודה שמוליק
 

e-magine

New member
זה מה יש

וואלה הוא היחיד שנותן שרות כזה בעברית, זה פועל יום כן ויום לא, היום לא.
 

Ariyeh1

New member
יותר מדוייק

יום לא יום גם כן לא..
 

bizhar

New member
אז ככה...

כנס לאתר avantgo ובצע login . דרך: My account תחת הנושא "avantgo software" בחר ב advance control . בחר בשלושת האופציות: ניקוי קאש, קוקיס ואוטנטיקשן. בהצלחה.
 
bizhar - אתה קוסם, אתה מכשף, אתה...

בקיצור - זה עובד אני משתמש ב avant-go בערך מאז שזה קיים, ומעולם לא שמתי לב לאופציות האלו תודה דני
 

Amoss

New member
סינכרון WALLA דרך AVANTGO

תודה ליועצים:- זה גדול - זה עובד - אני מקווה שזה יעזור גם לעתיד תודה עמוס
 

ornabu

New member
צריך להשלים עם זה וזהו....

ואללה דפוק.... וזה יהיה ממש נחמד אם מישהו יקים אתר נוסף בעברית לאוונט גו כדי שלא נהיה תלויים בואללה..... למישהו יש רעיונות ???? זה כל כך מתסכל... אלב כנראה שאין הרבה מה לעשות... אלא להתפלל כל פעם שמסנכרנים שואללה יעבוד.... אצלי הוא כבר לא מסנכרן שבוע אם לא יותר
 

e-magine

New member
עם כל הבעיות, היום סנכרן לי

במילים אחרות, יש לי תכני וואלה מיום 20/1/2003
 

external

New member
זה מה שעשיתי באוונט גו

ניקיתי את הקוקיז, העסק עובד, אבל, רק לסינקרון אחד או שניים ואז צריך עוד פעם למחוק אותם. שמוליק
 
למעלה