בעייה באוונט גו
יש לי בעייה עם וואלה (למי אין...) האוונט גו שלי עובד מעולה (CNN ועוד) אבל וואלה כותב לי בעייה בסרבר. עכשיו, אם אני הולך לאתר של אוונט גו, נכנס תחת היוזר שלי ומוחק את הCOOKIES אז וואלה מסתנכרן פעם אחת או פעמיים, ואז... שוב פעם אותה בעייה. יש לי פאלם 505 שעובד יופי כבר שנתיים. למה עכשיו וואלה צריך לבוא ולקלקל את המצב? אם למשהו יש פתרון, אשמח לשמוע. בתודה שמוליק
יש לי בעייה עם וואלה (למי אין...) האוונט גו שלי עובד מעולה (CNN ועוד) אבל וואלה כותב לי בעייה בסרבר. עכשיו, אם אני הולך לאתר של אוונט גו, נכנס תחת היוזר שלי ומוחק את הCOOKIES אז וואלה מסתנכרן פעם אחת או פעמיים, ואז... שוב פעם אותה בעייה. יש לי פאלם 505 שעובד יופי כבר שנתיים. למה עכשיו וואלה צריך לבוא ולקלקל את המצב? אם למשהו יש פתרון, אשמח לשמוע. בתודה שמוליק