בעיות...

shay sh

New member
בעיות...

*)חבר שלי התקין חלונות 98', ולפני שהחלונות עולה הוא מציג קובץ מסוים ונותן את האפשרות ללחוץ ENTER ואז להמשיך, והכל בסדר. הקובץ הוא: vnetbios.vxd. מה הקובץ הזה? ומה אפשר לעשות? יש לו עוד בעיה בקול, הקובץ cspman.dll חסר! מה עושים? *) אצלי יש win xp ואני רוצה לחלק את הכונן הקשיח שלי. עם איזו תוכנה אפשר לעשות את זה? האם זה מומלץ? ומאיפה אפשר להוריד את התוכנה המקורית ? תודה רבה מראש על תשומת הלב.
 
בבקשה

את הקובץ vnetbios.vxd תוכל לדעת באתר. את הקובץ cspman.dll תוכל להוריד באתר ולהעתיק אותו בנתיב שחסר. (שם משתמש: TEMP סיסמה: 512 ולהוריד). כדי לחלק דיסק קשיח אפשר בתוכנת Norton Partition Magic 8, את התוכנה המקורית ניתן להוריד מאתר: www.symantec.com בהצלחה
 
למעלה