בעיות...
*)חבר שלי התקין חלונות 98', ולפני שהחלונות עולה הוא מציג קובץ מסוים ונותן את האפשרות ללחוץ ENTER ואז להמשיך, והכל בסדר. הקובץ הוא: vnetbios.vxd. מה הקובץ הזה? ומה אפשר לעשות? יש לו עוד בעיה בקול, הקובץ cspman.dll חסר! מה עושים? *) אצלי יש win xp ואני רוצה לחלק את הכונן הקשיח שלי. עם איזו תוכנה אפשר לעשות את זה? האם זה מומלץ? ומאיפה אפשר להוריד את התוכנה המקורית ? תודה רבה מראש על תשומת הלב.
*)חבר שלי התקין חלונות 98', ולפני שהחלונות עולה הוא מציג קובץ מסוים ונותן את האפשרות ללחוץ ENTER ואז להמשיך, והכל בסדר. הקובץ הוא: vnetbios.vxd. מה הקובץ הזה? ומה אפשר לעשות? יש לו עוד בעיה בקול, הקובץ cspman.dll חסר! מה עושים? *) אצלי יש win xp ואני רוצה לחלק את הכונן הקשיח שלי. עם איזו תוכנה אפשר לעשות את זה? האם זה מומלץ? ומאיפה אפשר להוריד את התוכנה המקורית ? תודה רבה מראש על תשומת הלב.