בעיות

Palass

New member
בעיות

הדסקטופ שלי, תוכנות, דפדפנים, - הכל נמצע על הצד. כלומר, ההתחלה נמצא עבצידו הימני של המסך במקום בצדו התחתון. הadress bar (באינטרנט) נמצא לאורך הצד השמאלי של המסך במקום בצידו העליון. במשחקים זה לא ככה. במשחקים הכל ישר. וכרגיל. מה קרה? זה וירוס? אפשר איכשהו לתקן את זה?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
כמו בתמונה ??? . . .../images/Emo43.gif

אם אתה יודע כיצד להחזיר את "שורת המשימות" ואת "שורת הכתובות" למקומם הטבעי, בצע זאת ואז ע"י קליק ימני, על כל אחד מהם, סמן את האופציה "נעל את...".
 

Palass

New member
לא. לא כמו בתמונה.

בתמונה רק ה'התחל' נמצא שלא במקום הנכון. אני מתכוונת, שכל ה"דסקטופ" הוא הפוך. 90 מעלות הפוך לצד שמאל. אני צריכה להטות את הראש שלי כדי לראות נורמאלי.
 

icefox

New member
הפתרון:

עלה עם הסמן של העכבר על שטח ריק (שאין בו מלבני תוכנות) על הפס האפור של שורת המשימות שנדבק לך לצד ימין, לחץ על הכפתור הימני של העכבר והשאר אותו לחוץ ואז פשוט תגרור את הפס למטה, לתחתית המסך עד שתראה שהוא יושב במקום שלו ואז תעזוב את הכפתור. לגבי שורת הכתובת שבכלל לא צריכה לצוץ שם: לחץ כפתור ימני על שטח ריק בשורת המשימות ואז מרשימת סרגלי הכלים (תת תפריט והפריט הכי עליון) לחץ על השורה בה כתוב "Address" או "כתובת" אם החלונות שלך בעברית. בבקשה
 

icefox

New member
ואם זה לא פתר את הבעיה:

אם את אומרת שהדסקטופ שלך מסובב 90 מעלות אז יש שלושה פתרונות אפשריים: 1. קחי את צג המחשב עצמו וסובבי אותו על הצד כך שהתמונה תתקבל ישר. 2. משהו בהגדרות כרטיס המסך שלך דורש כיוונון, יכול להיות שמישהו שיחק לך בהגדרות פיצול מסכים בהגדרות התצוגה, התפריט בדרך כלל מותקן מהדרייבר של הכרטיס מסך. 3. תבצעי את העבודות שלך במחשב תוך כדי שכיבה על המיטה. בהצלחה... אני פה לשירותך
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
מישהו אמר לי שיש לך . . .../images/Emo43.gif

אחור ב-5 ימים כי ה-1 באפריל היה בשבוע שעבר... אבל אני מהתמימים - עדיין ממתין לתמונת מסך עדכנית !
 
למעלה