reasonforall
Active member
בעיות
שלום לכולם, רכשתי נתב מחברת TP-LINK ואני מצליח להתקינו דרך הדיסק. מופיעות לי הודעות שגיאה - שיש צורך לבדוק את כל החיבורים (שתקינים). ניסיתי להתקין דרך ה-WEB לפי הוראות היצרן, אבל אני עדיין לא מצליח לגלוש. עד עכשיו התחברתי באמצעות חייגן (חיבור המחשב למודם בלבד), וכרגע, רק כדי שאוכל לגלוש אני מחובר באמצעותו (הנתב כרגע כן מחובר). ללא חייגן אני לא מצליח ליתחבר לאינטרנט ולגלוש. תודה מראש, וחתימה טובה לכולם!
שלום לכולם, רכשתי נתב מחברת TP-LINK ואני מצליח להתקינו דרך הדיסק. מופיעות לי הודעות שגיאה - שיש צורך לבדוק את כל החיבורים (שתקינים). ניסיתי להתקין דרך ה-WEB לפי הוראות היצרן, אבל אני עדיין לא מצליח לגלוש. עד עכשיו התחברתי באמצעות חייגן (חיבור המחשב למודם בלבד), וכרגע, רק כדי שאוכל לגלוש אני מחובר באמצעותו (הנתב כרגע כן מחובר). ללא חייגן אני לא מצליח ליתחבר לאינטרנט ולגלוש. תודה מראש, וחתימה טובה לכולם!