בעיות תקשורת
שלום רב, רציתי לדעת איך אני יכול למנוע בעיות תקשורת שיש לי באתר (בשרת..) שמשפיעות לי על בסיס הנתונים. הבעיות הם : 1. הכנסת נתונים כפולים - לדוגמא, משתמש מכניס הודעה לפורום באתר ולוחץ על SUBMIT. התקשורת איטית ולכן המשתמש לא רואה שהנתונים עדיין עודכנו ולכן הוא לוחץ שוב (ושוב...) על הכפתור SUBMIT. מה שקורה זה , שלבסוף יש כמה וכמה הודעות כפולות בפורום (כמספר הלחיצות). לפעמים, אפילו המשתמש מקבל הודעת שגיאה (!!!) על כך שיש בעיות תקשורת / בעיות שרת / או משהו דומה , אבל בפועל ההודעה נכנסה כראוי לבסיס הנתונים. 2. הכנסת נתונים שגויים - לדוגמא, המשתמש מכניס נתונים ע"י מילוי טופס ובפועל חלק מהנתונים מוכנסים בצורה שגויה. מה אפשר לעשות בנושא ? תודה מראש, ניר.
שלום רב, רציתי לדעת איך אני יכול למנוע בעיות תקשורת שיש לי באתר (בשרת..) שמשפיעות לי על בסיס הנתונים. הבעיות הם : 1. הכנסת נתונים כפולים - לדוגמא, משתמש מכניס הודעה לפורום באתר ולוחץ על SUBMIT. התקשורת איטית ולכן המשתמש לא רואה שהנתונים עדיין עודכנו ולכן הוא לוחץ שוב (ושוב...) על הכפתור SUBMIT. מה שקורה זה , שלבסוף יש כמה וכמה הודעות כפולות בפורום (כמספר הלחיצות). לפעמים, אפילו המשתמש מקבל הודעת שגיאה (!!!) על כך שיש בעיות תקשורת / בעיות שרת / או משהו דומה , אבל בפועל ההודעה נכנסה כראוי לבסיס הנתונים. 2. הכנסת נתונים שגויים - לדוגמא, המשתמש מכניס נתונים ע"י מילוי טופס ובפועל חלק מהנתונים מוכנסים בצורה שגויה. מה אפשר לעשות בנושא ? תודה מראש, ניר.