בעיות תקשורת

nirasaf

New member
בעיות תקשורת

שלום רב, רציתי לדעת איך אני יכול למנוע בעיות תקשורת שיש לי באתר (בשרת..) שמשפיעות לי על בסיס הנתונים. הבעיות הם : 1. הכנסת נתונים כפולים - לדוגמא, משתמש מכניס הודעה לפורום באתר ולוחץ על SUBMIT. התקשורת איטית ולכן המשתמש לא רואה שהנתונים עדיין עודכנו ולכן הוא לוחץ שוב (ושוב...) על הכפתור SUBMIT. מה שקורה זה , שלבסוף יש כמה וכמה הודעות כפולות בפורום (כמספר הלחיצות). לפעמים, אפילו המשתמש מקבל הודעת שגיאה (!!!) על כך שיש בעיות תקשורת / בעיות שרת / או משהו דומה , אבל בפועל ההודעה נכנסה כראוי לבסיס הנתונים. 2. הכנסת נתונים שגויים - לדוגמא, המשתמש מכניס נתונים ע"י מילוי טופס ובפועל חלק מהנתונים מוכנסים בצורה שגויה. מה אפשר לעשות בנושא ? תודה מראש, ניר.
 

nitm

New member
תשובות

בקשר לבעיה הראשונה. אתה יכול להשתמש בסקריפט פשוט הכפתור יראה ככה:
<input type="button" value="submit" onClick="checkForm(this.form)">​
הפונקציה תראה ככה:
<script language="JavaSCript"> var submitted = false function checkForm(obj) { if !(submitted) { submitted = true; obj.submit(); } }​
בקשר לבעיה השניה אתה יכול לבדוק את הנתונים בעזרת הפונקציה checkForm() ורק אם הכל בסדר לאשר את ה submit()
 
למעלה