בעיות רדיוסטי שוב..

ling1

New member
בעיות רדיוסטי שוב..

אני מנסה להכניס רדיוסטי לסצנה שלי, וקורה משהו מאוד מוזר. אני מכוונת את התאורה, ואת כל החישובים שצריך לעשות (החזרת תאורה מאובייקטים וכו´) ואז יש את התהליך הלא נגמר של החישוב, הדבר המוזר הוא שבסוף החישוב הוא מחשיך לי המסך והתמונה יוצאת חשוכה עם רמיזות לאור חלש ביותר (והגברתי את עוצמת האור), בכל מקרה ביום שישי עבדתי על מחשב של ידיד (מיכאל) ואצלו זה עובד בסדר!!(כלומר בסוף החישוב זה לא מחשיך את המסך) מישהו יכול להסביר את התופעה??, אני יוצאת מדעתי!! (מיכאל איפה אתה??)
 

Katarzis

New member
עברת על הטוטוריאל שנתתי לך?

אם היית עוברת זה לא היה קורה.
 

ling1

New member
לא...אבל

כמו שכתבתי עשיתי את אותו תהליך אצל ידיד במחשב, ואצלו זה עבד!!
 

Katarzis

New member
אה... סליחה

לא יודע למה חשבתי שעל לייטווייב... תשאלי בפורום תלת מימד.
 

sherban

New member
כבר הצעתי בעבר

לשנות את השם של פורום תלת-מימד לפורום max ואת אנימציה לפורום LightWave (או לחלופין את אנימציה לשנות לתלת-מימד ואת תלת-מימד לתלת-מימד לייט) נ.ב. לא להתעצבן, ניר. אני סתם משתעשע. העובדה היא שרובנו מתעסקים בתלת-מימד ולא תמיד אפשר לעשות את החלוקה הנקיה הזאת בין מה שייך לתלת ומה לאנימציה.
 
למעלה