בעיות רדיוסטי שוב..
אני מנסה להכניס רדיוסטי לסצנה שלי, וקורה משהו מאוד מוזר. אני מכוונת את התאורה, ואת כל החישובים שצריך לעשות (החזרת תאורה מאובייקטים וכו´) ואז יש את התהליך הלא נגמר של החישוב, הדבר המוזר הוא שבסוף החישוב הוא מחשיך לי המסך והתמונה יוצאת חשוכה עם רמיזות לאור חלש ביותר (והגברתי את עוצמת האור), בכל מקרה ביום שישי עבדתי על מחשב של ידיד (מיכאל) ואצלו זה עובד בסדר!!(כלומר בסוף החישוב זה לא מחשיך את המסך) מישהו יכול להסביר את התופעה??, אני יוצאת מדעתי!! (מיכאל איפה אתה??)
אני מנסה להכניס רדיוסטי לסצנה שלי, וקורה משהו מאוד מוזר. אני מכוונת את התאורה, ואת כל החישובים שצריך לעשות (החזרת תאורה מאובייקטים וכו´) ואז יש את התהליך הלא נגמר של החישוב, הדבר המוזר הוא שבסוף החישוב הוא מחשיך לי המסך והתמונה יוצאת חשוכה עם רמיזות לאור חלש ביותר (והגברתי את עוצמת האור), בכל מקרה ביום שישי עבדתי על מחשב של ידיד (מיכאל) ואצלו זה עובד בסדר!!(כלומר בסוף החישוב זה לא מחשיך את המסך) מישהו יכול להסביר את התופעה??, אני יוצאת מדעתי!! (מיכאל איפה אתה??)