בעיות התנתקות בנטוויז'ן

catolitcom

New member
בעיות התנתקות בנטוויז'ן

לצוות התוכנית שלום. אני לקוח לשעבר של נטוויז'ן שניתקל בבעיות קשות בהתנתקות. הקמתי אתר אינטרנט בו תוכלו לקרא את כל הסיפור שעברתי עם החברה ואת סיפורם של גולשים נוספים. מאחר ואני ממשיך לקבל הודעות מלקוחות לא מרוצים רציתי להביא את הנושא לידיעתכם. תוכלו ליצור איתי קשר באימייל [email protected] ואני אקשר אתכם עם עוד לקוחות נוספים שנפגעו מהשירות המזלזל של החברה. אתר האינטרנט שלי - נטוויז'ן חתונה קתולית. catolit.com
 

zoharao

New member
עזרת המערכת עם חברת נטויז'ן-עבירה על החוק

שלום, אני מצטרפת אל פניה זו. התחברתי לנטויז'ן, ואני מנסה להתנתק מהם- זה נשמע סתם כמו עוד סיפור של לקוח מול חברה המספקת שירות, אך זה לא. החברה אינה מוכנה לנתק, עומדת מאחורי מילים ומדיניות המנוגדת לחוק! אני מעוניינת לשלם- דמי יציאה ולשלם כל התחייבות שהיא ושינתקו אותי, אך החברה לא מוכנה- היא טוענת שהיא כמדיניות אינה מנתקת לקוחות גם אם הם רוצים לשלם לה את יתרת התשלומים ואת דמי היציאה. פניתי אליהם בכל דרך אפשרית שוחחתי עם מספר נציגות שירות וגם מנהלות. חלק מהשיחות אף הוקלטו-ובכון נאמר לי שאני מחוייבת להשאר לקוחה שלהם גם אם איני רוצה. נכון שלא מדובר בעוולה חברתית ראשונה במעלה, אך באמת שיש בכל פורום צרכנות שהוא פניות חוזרות ונישנות על אותה תופעה שבה חברה זו ספציפית מחזיקה בצרכן שלה קורבן למדיניות אטומה ועוברת חוק!!! החוק נבדק (חוק הגנת הצרכן סעיף 14) אך החברה פשוט מחייבת אותי להשאר לקוחה שלה. גם בפורום צרכנות שמנהלת ע'וד יעל אוגנר בYNET ניתן לראות את מסכת ההתעללויות שעוברים לקוחות על ידי חברת נטוי'זן. גם משיחה שלי עם נציגי שירות שעובדים או עבדו שם הם מודים- ככה מנחים אותנו להתנהג וככה החברה מחזיקה את הללקוחות שלה. בבקשה עזרתכם לסיום הדבר הזה. החברה היחידה שנוהגת כך בלקוחותיה! החזקת לקוח בניגוד לרצונו. התערבותם חשובה להרבה מאוד לקוחות מיואשים והנכם מוזמנים לקרוא על כך בכתבות נרחובת ובפורומים השונים. עזרתכם נדרשת בבקשה!
 
למעלה