בעיות התנהגות עייצה

BellA עלמה

New member
בעיות התנהגות עייצה

יש לי כמה דברים שאני הייתי רוצה איזו כיוון בהם 1 איך מונעים \מלמדים גור לא לאכול כל דבר? אתמול Angie שלי החליטה לנסות לטעום זכורית שבורה וחתחה לעצמה את הלשון. כרגע אני פשוט פותחת לה את הפה בכוח ואומרת פוי! אבל זה לא הכי עוזר מה עוד אפשר לעשות? 2 אני מנסה ללמד אותה אלי או come שתבוא אלי . אני משתמשת ברצועה 10 M עם צ'ופרים שהיא באה אבל שהיא ללא הרצועה היא פשוט לא שמה אלי קצוץ מה עושים?
 

BellA עלמה

New member
אגב

עדיף למי שלא יודע לא לנסות לבד תבקשי ממישהו שיש לו ניסיון להראת לך
 

katam

New member
לא אם כל כלב זה הולך

מושו לוקח כדורים בלי בעיות. וכתם עד שזה לא מפורר לפרורים קטנים בתוך גבינה או אשל או משהוא דומה הוא לא לוקח. אצל חברה שלי אם מכניסים לתוך נקניק הכלבה בולעת עם הנקניק. הגאון שלי אם הכדור לא מפורר טוב הוא יכול להשאיר חתיכות.
 
השיטה הבטוחה ביותר להוצאת חפץ מפיו

של כלב ..היא לא להכניס ידיים אף פעם לתוך הפה של הכלב .כך אפשר לקבל על נקלה נשיכה ביד או באצבע..מה גם שבד"כ הכלב "זוכה" בקרב שמנהל איתו הבעלים ,בזמן זה הכלב מחזק את מעמדו בפני בעליו. על כן אני ממליץ תמיד להרים את הכלב מהקולר לכוון כלפי מעלה ישר ב 90 מעלות..בהרמה מסוג זה כניסת האוויר נחסמת לכלב והוא נאלץ לפתוח את פיו באופן אינסטינקטיבי על מנת לנסות לשאוף אוויר ..ברגע שהחפץ נופל לרצפה יש לשבח את הכלב על עזיבתו את החפץ. שיטה בטוחה זו עובדת בהצלחה מרובה להוצאת חפצים מהפה.. אשמח לענות לכל שאלה.
 

gabimaor

New member
לגבי "אלי"

תנסי לעבוד אליה קצת.שימי עליה את שתי הרצועות, קצרה + 10M. לאחר כמה דקות שחררי את הקצרה וחשוב מאוד לוודא שהיא לחלוטין לא מרגישה שיש עליה 10M.עכשיו נסי לתרגל אלי וכמובן לתקן כשצריך או לצ'פר.
 

BellA עלמה

New member
זה בידיוק מה שאני עושה

שהיא עם הרצועה היא בסדר אבל שאני קוראת לה אלי שהיא בלי רצועה היא לא שמה פס. אישית לי נראה מוזר שכלבה לא באה שקורים לה במיוחד גורה
 

אפרתs

New member
../images/Emo6.gif

בדיוק היום ראיתי עוד פרונת מדהימה שלא ממש שמה על הפקודה "אליי".. זה לא כזה מוזר, גורים לא לומדים משמעת כ"כ בקלות וצריך לעבוד הרבה ובסבלנות ובעקשות. גם ג'ולי, כשאני משחררת אותה, אם אין לי אוכל ביד והיא לא במוזה אז היא לא חוזרת תמיד כשקוראים לה
בגלל זה מפחיד אותי לשחרר אותה. בד"כ היא די ממושמעת אבל בחוץ הכל שונה ובלי רצועה החופש נראה כמו גן-עדן
 

BellA עלמה

New member
אצלי גם בבית היא לא הכי

ממושמעת הפקודה אלי היא בשבילה זמן משחק של תפוס אולי נראה אותך אני משתדלת לא לרוץ אחריה אבל .. אני מבינה שאם אני אניח לה אחרי שנתתי פקודה (מיאוש) היא לר תיקח אותי ברצינות יותר. אם נתתי פקודה צריך להתעקש שתציית
 
זה ממש מוקדם בכדי להתנות אותה

לשליטה מרחוק ..לאחר שאני מאלף את הכלב לפקודות משמעת של "שב" ו "ארצה" מרחוק עם רצועה של 10 מ' ולאחר מכן אני מטמיע את הפקודות למשך 3 חודש' עם תרגילי הטעייה רבים עם הפקודות "אלי" והאחרות... תמיד! ! ! אשמור על רצועה רפוייה מאחר ואם היא תרגיש שיש כל הזמן מתח ברצועה היא תותנה לכך שעם רצועה "אני מבצעת" וללא רצועה "לא אבצע כי אני עכשיו חופשייה לעשות כרצוני" . ישנם בעלי כלבים אשר מקפידים לאמן את הכלב בעיקביות אדוקה לכאלה ההטמעה אורכת כחודש וחצי ..והמעבר ללא רצועה ממש חלק . יש לזכור שאת מלמדת אותה עכשיו לא להשמע גם בעתיד ללא רצועה. מאחר והיא לומדת שהיא חופשייה לעשות כרצונה. אם אינך יכולה לאכוף את הפקודה "אלי" ללא רצועה עדיף שתפתי אותה בדרכים אחרות לבוא עם הרצועה הארוכה נשרכת אחריה. אשמח לענות לכל שאלה.
 
למעלה