בעיות בסנכרון
הבוקר נתקלתי בבעיות בסנכרון לאחר חודשים רבים של שקט תעשייתי. בדקתי את החיבור הפיזי, את ההגדרות, את המהירות, עשיתי ריסט למחשב השולחני (עובד ב xp ) מחקתי תכנות חדשות, ביטלתי האקים, עשיתי סופט ריסט, כלום. כל פעם הסנכרון היה מתחיל ובאיזשהו שלב, אחרי איזה 15 שניות, מפסיק. עשיתי גם הארד ריסט. תוך כדי כל הפעולות, גיליתי או שמישהו שיחק במחשב השולחני שלי ושינה את התאריך ואת השעה שלו, והחזיר אותו לאיזה יום ב חודש ספט 2002. או שיש איזה וירוס או תוכנה מרושעת שעשתה את זה. בכל מקרה, נראה לי שעכשיו זה בסדר. האם מישהו נתקל בבעיה של אי סנכרון עקב טעות בתאריך המחשב השולחני?
הבוקר נתקלתי בבעיות בסנכרון לאחר חודשים רבים של שקט תעשייתי. בדקתי את החיבור הפיזי, את ההגדרות, את המהירות, עשיתי ריסט למחשב השולחני (עובד ב xp ) מחקתי תכנות חדשות, ביטלתי האקים, עשיתי סופט ריסט, כלום. כל פעם הסנכרון היה מתחיל ובאיזשהו שלב, אחרי איזה 15 שניות, מפסיק. עשיתי גם הארד ריסט. תוך כדי כל הפעולות, גיליתי או שמישהו שיחק במחשב השולחני שלי ושינה את התאריך ואת השעה שלו, והחזיר אותו לאיזה יום ב חודש ספט 2002. או שיש איזה וירוס או תוכנה מרושעת שעשתה את זה. בכל מקרה, נראה לי שעכשיו זה בסדר. האם מישהו נתקל בבעיה של אי סנכרון עקב טעות בתאריך המחשב השולחני?