בעיות בנשל

OREAL1111

New member
בעיות בנשל

שלום חלק פה יודעים שהחנק הקנייתי שלי לא מצליח להשיל בצורה מושלמת ומוריד את הנשל בחתיכות! ניסיתי המון המון שיטות של לחות ובנתיים 100 אחוז מיתכום לא עבדו! חלק הציעו לי להכין קופסאת לחות.. אך שהיתעייצתי עם עוד כמה אנשים הסבירו לי שבעיות עור יכולות להיווצר גם בתקופה הקצרה של תהליך הנשל עם הנחש נישאר על מצע לח! אז חשבתי ויעלתי את קופסאת הלחות .. פשוט קניתי קופסאת פלסטיק קטנה ועשיתי חור באחת מהדפנות שמימנה הנחש יוכל להיכנס.. ואת הנייר סופג הלח שמתי מילמלע כך שהנחש לא בה במגע תמידי עם הנייר הלח איך? פשוט לקחתי חתיכה הגדולה מהקופסא הנחתי מעל הקופסא ועל הנייר הלח שמתי את הפקק וסגרתי טוב ואז חתכתי את כל השאריות שמיסביב מה אתם חושבים על הרעיון? זה עדיין יכול להזיק? איזה הצעות אתם יכולים לתת לי לתקופת הנשל של הנחש ולקופסאת לחות יעילה יותר? תודה מראש !
 

רן333

New member
שהיה ממושכת מדי במקום לח מדי

עלולה להזיק, אבל כשמדובר בקופסת לחות, שהנחש יכול לצאת ממנה מתי שהוא רוצה, אני לא חושב שזה יזיק לו. אני חושב שהייתי מסתפק בקופסא שמכילה מצע לח כלשהו, ולא מנסה למנוע את מגע הנחש בחומר הלח. חשוב, כמובן, שלנחש תהיה גישה למקומות יבשים לגמרי, כולל כאלה שבהם הוא יכול להתחבא, בשאר חלקי הכלוב.
 

OREAL1111

New member
תודה רבה

אבל בעיקרון הקופסא עצמה היא לחה באוויר... אתה חושב שזה לא מספיק? ואני צריך לשים את הנייר הלח כמצע? עכשיו רן אל תישכך הנחש הוא בואה חולות ועצם זה שיש חול בטרריום זה מקום מיסתור בעצמו.. אבל הוא בוחר לישאות מיתחת לכלי מים.. כך שאני מיתייחס לזה כמקום מיסתור עכשיו כמובן שיש לו מוקמות יבשים... יש לו את כל שאר הטרריום שהוא יבש! ושוב תודה
 

רן333

New member
יכול להיות שזה יספיק.

תוכל לגלות זאת בעצמך בנשל הבא. אם הוא ירד בחתיכה אחת - כנראה שהלחות הספיקה. באשר לטענה שהנחש הוא "בואה חולות": א. לא שכחתי את זה. העניין הוא שלפעמים גם חנקים מהסוג Eryx אוהבים להסתתר באיזשהו מחבוא. ב. אמנם הנחשים האלה נקראים sand boas באנגלית, אבל אני אישית מעדיף לקרוא להם חנקים. אני מעדיף לשמור את השם "בואות" לנחשים מתת-המשפחה Boinae (שכוללת את הבואה-קונסטריקטורים, את בואות העצים מהסוג Corallus ועוד). בכל מקרה, גם אם נאמץ את השמות האנגליים ונקרא ל-Eryx "בואות חול", חשוב להבין שהנחשים האלה, יחד עם ה-Rosy Boa ועם ה-Rubber Boa, מהווים קבוצה די מיוחדת (למעשה: תת-משפחה, שנקראת Erycinae) בתוך משפחת החנקיים (Boidae).
 

OREAL1111

New member
רגע רגע רגע

ה-Eryx הם תת מישפחה ביפני עצמה ולא "סוג" ? מזה בילבלת אותי עכשיו! עם תוכל לפרט טיפה יותר אני אשמח
 

רן333

New member
Eryx הוא סוג (genus).

הסוג הזה, יחד עם הסוגים Charina (ה-Rubber Boa) ו-Lichanura (ה-Rosy Boa), שייך לתת-המשפחה Erycinae. תת-המשפחה הזו שייכת למשפחת החנקיים - Boidae.
 

1צחי

New member
מומלץ

אקמול לפני קריאת התגובה של רן. אני עברתי כבר לשני אספירין עם השם הלטיני הראשון.
 
למעלה