לגבי כרמל צרפתי
קו 115 מסיים את פעילותו בחודשים האחרונים בשעה 00:30 (עד לפני מספר חודשים הוא היה מסיים לפני 23:00).
זו דוגמא שממחישה שוב את מה שהרבה מהמשתתפים מסכימים עליו, לדעתי: התחבורה הציבורית באזור חיפה מאד לא אחידה ברמתה, ויש בה לא מעט בעיות. עם זאת, המערכת באזור חיפה נמצאת בשיפור שיטתי ומתמיד בעשור האחרון; וביחס לאילוצים הבעייתיים (פריסת שימושי הקרקע והכלכלה, מערכת הדרכים) התכנון המערכתי הוא נכון.
לגבי כרמל צרפתירותם, נראה לי שאתה טיפה מיתמם.
זכותו המלאה של כל גולש לא לחשוף את שכונת מגוריו.
אם אתה זקוק לפירוט (ואני יודע שאתה לא), קח לדוגמה את שכונת רמות רמז, ובייחוד רחוב בורלא והסחלב, ותנסה להגיע ממנה לציר חורב - אבא חושי, שהוא ציר מרכזי וקרוב לשכונה. כמעט לכל נקודה על הציר, בתחבורה ציבורית זה יקח פי כמה יותר זמן מאשר ברכב פרטי.
זה המצב בעוד שכונות, ואם רוצים לנסוע בין שכונות - לדוגמה בין כבביר לרמת בגין - יש צורך בשלושה קווים.
אבל לא צריך להרחיק לכת עד הקווים השכונתיים כדי לראות את האיוולת של המסלולים המפותלים. הגעה מהאוניברסיטה לעיר התחתית מהירה פי 2 ברכב פרטי, והגעה ממרכז זיו ללב המפרץ מהירה גם היא לפחות פי 2 בשעות שאין 141.
לגבי לילה: כל גוש השכונות של כרמל צרפתי לא מכוסה כלל בלילה, כמו גם גוש רוממה - ורדיה וגוש הדר עליון - גאולה - לאון בלום.
קו 115 מסיים את פעילותו בחודשים האחרונים בשעה 00:30 (עד לפני מספר חודשים הוא היה מסיים לפני 23:00).
זו דוגמא שממחישה שוב את מה שהרבה מהמשתתפים מסכימים עליו, לדעתי: התחבורה הציבורית באזור חיפה מאד לא אחידה ברמתה, ויש בה לא מעט בעיות. עם זאת, המערכת באזור חיפה נמצאת בשיפור שיטתי ומתמיד בעשור האחרון; וביחס לאילוצים הבעייתיים (פריסת שימושי הקרקע והכלכלה, מערכת הדרכים) התכנון המערכתי הוא נכון.