בעיות בגיר- להיות או לחדול?!
ברשותנו רכב פיג´ו 206 שנת 2003. לפני כשנה האוטו עבר שיפוץ גיר בשל אי אלו בעיות. אחרי כחצי שנה התחילו שוב בעיות: מידי כמה זמן, במהלך נסיעה (יכול לקרות בתחילת/אמצע/סוף נסיעה), הרכב "קופץ" ואז הגיר אינו מחליף הילוכים אלא נשאר על אותו הילוך.
במוסך הגירים טענו בפעם הראשונה שהבעיה היא בעקבות שסתום (?) לא תקין. בפעמיים הבאות נשרפו סולונואידים (יש לציין שהמוסכניק לא לקח כסף על תיקונים אלו).
ועכשיו- שוב חוזר הניגון, אותה בעיה בדיוק. אלא שהפעם הבעיה ברדיאטור של הגיר. לדברי המוסכניק החום המירבי של הגיר אמור להיות בין 105-107 מעלות ואצלנו היה 110. הוא טוען שכל הבעיות הקודמות התרחשו בגלל הבעיה ברדיאטור... כמובן שהרדיאטור אינו חלק מהשיפוץ של הגיר ולכן הוא מבקש בין 1000-2000 שקלים לרדיאטור (משופץ/חדש).
אז מה אנחנו רוצים מכם?
מכיוון שאנחנו לא טכנאי רכב דגולים (כלומר, אין לנו מושג) נשמח לשמוע מה דעתכם בנוגע לבעיה זו. האם נשמע הגיוני מה שהמוסכניק אומר?
האם יש המלצות על מוסך גירים אמין (בירושלים, אלא מה?). די נמאס לנו מהביקורים התכופים במוסך...
תודה לעוזרים
ברשותנו רכב פיג´ו 206 שנת 2003. לפני כשנה האוטו עבר שיפוץ גיר בשל אי אלו בעיות. אחרי כחצי שנה התחילו שוב בעיות: מידי כמה זמן, במהלך נסיעה (יכול לקרות בתחילת/אמצע/סוף נסיעה), הרכב "קופץ" ואז הגיר אינו מחליף הילוכים אלא נשאר על אותו הילוך.
במוסך הגירים טענו בפעם הראשונה שהבעיה היא בעקבות שסתום (?) לא תקין. בפעמיים הבאות נשרפו סולונואידים (יש לציין שהמוסכניק לא לקח כסף על תיקונים אלו).
ועכשיו- שוב חוזר הניגון, אותה בעיה בדיוק. אלא שהפעם הבעיה ברדיאטור של הגיר. לדברי המוסכניק החום המירבי של הגיר אמור להיות בין 105-107 מעלות ואצלנו היה 110. הוא טוען שכל הבעיות הקודמות התרחשו בגלל הבעיה ברדיאטור... כמובן שהרדיאטור אינו חלק מהשיפוץ של הגיר ולכן הוא מבקש בין 1000-2000 שקלים לרדיאטור (משופץ/חדש).
אז מה אנחנו רוצים מכם?
מכיוון שאנחנו לא טכנאי רכב דגולים (כלומר, אין לנו מושג) נשמח לשמוע מה דעתכם בנוגע לבעיה זו. האם נשמע הגיוני מה שהמוסכניק אומר?
האם יש המלצות על מוסך גירים אמין (בירושלים, אלא מה?). די נמאס לנו מהביקורים התכופים במוסך...
תודה לעוזרים