בעיות באיזון

בעיות באיזון

שבת שלום לכן רופאות יקרות,
תודה על עבודת קודש שאתן עושות פה.
אני חברה בפורום פתוח לשיתוף מידע בנושא האלטרוקסין וכל התחלופות בפייסבוק.
2500 אנשים מכל הארץ חברים בפורום הזה.
בת 50 לפני 4.5 שנים כריתה של בלוטות התריס וטיפול ביוד.
כשהוחלפה הפורמולה לקחתי את האלטרוקסין החדש ולא הרגשתי טוב
ומאז שנה וחודשיים החלפתי ליוטרקס והכל היה בסדר.
לאחרונה בשלושה חודשים אחרונים לא מרגישה טוב... מרגישה כמו חוסר איזון.
בבדיקות ה-
TSH 0.06 (בבדיקה קודמת 0.09)
T4 24.79 (בבדיקה קודמת היה 20.17)
T3 4.95 (בבדיקה קודמת 5.31)
בדיקה קודמת הייתה לפני חצי שנה.
בפורום הרבה אנשים לא מאוזנים למרות התרופות, מלא תופעות שעם חלקם הגדול אני ממש מזדהה.
סחרחורות, בחילות, ראש כבד, רגעים של איבוד שיווי משקל, דופק מהיר, הפרעות קצב, עייפות בלתי מוסברת, הירדמות של ידיים רגליים, כאבים בעצמות,
מה דעתכן על כך?
האם יש קשר לאיזון בגלל גיל המעבר?
למה הרבה אנשים לא מרגישים טוב ויש הרבה תלונות מאז שהוחלפה הפורמולה?
תודה.
 
הרבה אנשים לא מרגישים טוב בכלל

רק שלאנשים שלוקחים תחליפי תריס יש כאילו במה להיאחז, הרי הם מקבלים תרופה ואולי זו התרופה. וזהו שברוב המקרים זה לא זה. כמובן שאדם שלא מאוזן ירגיש זאת, אבל בפורום של ה-2500 אנשים רובם מאוזנים. במקרה שלך, בהחלט כניסה לגיל המעבר הייתה עשויה להשפיע על האיזון. בד״כ בגיל המעבר צריך להוריד מינון. הבדיקות שלך מצביעות על כך שאת בפעילות יתר. ובשלב זה של המעקב אחרי סרטן בלוטת התריס, לא בטוח שעדיין רוצים אותך בכזה דיכוי. מציעה לך להתייעץ עם האנדו שלך לגבי אפשרות הורדת מינון ולא להיסחף לתנועה של ״תופעות הלוואי״ כביכול של תכשירי התירוקסין
 
למעלה