בעיונת קטנטונת...
FreeHand MX.. אני מנסה להעביר נתונים לפוטושופ. יש לי איזה stroke מסויים שאני מנסה להעביר, צורה לשם העניין. אלא שהמנייאק הזה מסכים להביר רק strokes שהם basic... ולא כאלה שמעט מורכבים מכך (תכונה שנמצאת רק בגרסאות החדשות של פריהנד) כמו למשל calligraphic. למישהו יש מושג?
FreeHand MX.. אני מנסה להעביר נתונים לפוטושופ. יש לי איזה stroke מסויים שאני מנסה להעביר, צורה לשם העניין. אלא שהמנייאק הזה מסכים להביר רק strokes שהם basic... ולא כאלה שמעט מורכבים מכך (תכונה שנמצאת רק בגרסאות החדשות של פריהנד) כמו למשל calligraphic. למישהו יש מושג?