בעיונת קטנטונת...

saarshai

New member
בעיונת קטנטונת...

FreeHand MX.. אני מנסה להעביר נתונים לפוטושופ. יש לי איזה stroke מסויים שאני מנסה להעביר, צורה לשם העניין. אלא שהמנייאק הזה מסכים להביר רק strokes שהם basic... ולא כאלה שמעט מורכבים מכך (תכונה שנמצאת רק בגרסאות החדשות של פריהנד) כמו למשל calligraphic. למישהו יש מושג?
 

saarshai

New member
ועוד דבר...

יש פלאגים לפריהנד? פלאגים שמוסיפים אופציות ל-strokes? תודה, סער.
 
למעלה