בעיה

אור1111111

New member
בעיה

שלום אני חדש בפלאש, הורדתי מאתר מקרומדיה FLASH MX 2004 ולחצתי על ניסיון של 30 יום אבל כבר אחרי יומיים הוא כתב לי כך: problem running softeare it appears that your computer's colck has been moved back. Please restore the clock to its previous time. This prduct won't run until the clock ts properly restored. והאפשרות היחידה שאני יכול ללחוץ זה CLOSE ואז זה נסגר לי התוכנה ועכשיו יש לי גם קוד אבל אני לא יודע איפה אני יכול להשים את זה ניסיתי להתקין עוד פעם אבל זה אותו דבר כל הזמן אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד בתודה מראש: אור.
 

shlob

New member
זה מה

שקורה שמנסים להיות ישרים עם MACROMEDIA ולא מורידים תכנה פרוצה מהרשת, כפויי טובה חחחחחחחח
 

shlob

New member
הבעייה

היא שהשעון שלך משום מה זז אחורה, אז תתקן את זה.
 

Galle

New member
תראה..

הספריה של ה-30 יום, עובדת עפ"י השעון .. ברגע שאתה משנה את השעון, הוא מזהה את זה.. ואז הוא לא יכול לדעת אם כבר עברו 30 יום כי השעון השתנה.. אז בגלל זה אתה לא יכול להיכנס עכשיו, וזה לא יעזור אם תתקין עוד פעם.. בקיצור.. עד כמה שאני יודע.. חבל.. *אם זה באמת היה בתום לב.. והזזת את השעון בלי קשר ל-30 יום.. תנסה לכתוב ל-macromedia.. אולי הם יוכלו לעזור לך..
 
למעלה