אור1111111
New member
בעיה
שלום אני חדש בפלאש, הורדתי מאתר מקרומדיה FLASH MX 2004 ולחצתי על ניסיון של 30 יום אבל כבר אחרי יומיים הוא כתב לי כך: problem running softeare it appears that your computer's colck has been moved back. Please restore the clock to its previous time. This prduct won't run until the clock ts properly restored. והאפשרות היחידה שאני יכול ללחוץ זה CLOSE ואז זה נסגר לי התוכנה ועכשיו יש לי גם קוד אבל אני לא יודע איפה אני יכול להשים את זה ניסיתי להתקין עוד פעם אבל זה אותו דבר כל הזמן אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד בתודה מראש: אור.
שלום אני חדש בפלאש, הורדתי מאתר מקרומדיה FLASH MX 2004 ולחצתי על ניסיון של 30 יום אבל כבר אחרי יומיים הוא כתב לי כך: problem running softeare it appears that your computer's colck has been moved back. Please restore the clock to its previous time. This prduct won't run until the clock ts properly restored. והאפשרות היחידה שאני יכול ללחוץ זה CLOSE ואז זה נסגר לי התוכנה ועכשיו יש לי גם קוד אבל אני לא יודע איפה אני יכול להשים את זה ניסיתי להתקין עוד פעם אבל זה אותו דבר כל הזמן אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד בתודה מראש: אור.