בעיה...

טלילית

New member
בעיה...

שלום לכולם שמי טל ואני בת 24 וכשנה וחצי יש לי חבר בן 30 מתוכן אנו חיים יחד יותר משנה (לפני זה הוא גר הוא הוריו - הוא מאוד קשור למשפחתו) המעבר לחיים יחד הגיע בעיקר בגלל העבודה שהוא התחיל ללמוד (תואר 2)ולעבוד קרוב למקום מגורי. אין לי ספק שהוא אוהב אותי ואני יודעת שאני אוהבת אותו. הבחור מאוד ילדותי ומודה בזה! באחרונה עלה נושא החתונה מה שהבהיל אותו לחלוטין בתהחלה ולאחר מכן הוא הסביר לי שבסופו של דבר נתחתן אך בנתיים הוא אינו בשל לרעיון של להיות גבר נשוי. בעבר עלו בינינו כל מיני מריבות בערך על כל צעד קטן שעשינו ואיפשהוא תמיד היה לי נדמה שהוא אינו מוכן לחיות את חייו לגמרי איתי, כאילו שיש לו שני עולמות - בבית הוריו ואיתי שהוא אינו יכול/רוצה לשלב אותם (לקח לו יותר מחצי שנה להכיר לי את הוריו - אחרי שכבר גרנו יחד).משום מה אחרי השיחות על החתונה התעוררו אצלי כל מיני נורות אדומות.אולי אני באמת סתם לחוצה (נפגעתי מיחסים קודמים לא מעט) אבל אולי יש באמת סיבה? ואם כן אז איך יודעים? מה דעתם?
 

domdom1

New member
תני לו זמן אולי הוא

רוצה לגמור ללמוד,לסדר את עיניין הפרנסה שלכם ואז לדבר החתונה .מה את לחוצה להתחתן בגיל 24? החיים עוד לפנכם
 

seeyou

New member
הילד לא רוצה להתבגר?../images/Emo22.gif

למה לשנות(מבחינתו) מצב הקיים? יש לו חברה, בחורה צעירה שאוהבת אותו ומתחזקת את הבית ודואגת לו לנוחיות בלימודים שאלה?האם גם לך יש תואר? אם לא-אז חבל על הזמן! בגמר הלימודים(ברוב המקרים שאני מכיר) הוא מתחתן תוך פרק זמן קצר עם בחורה עם כסף!!! אני לא נביא-לא חוזה את הנסתר...אבל תחושת בטן שלי שאמו לא מקבלת אותך כ-אשתו לעתיד...ונגד זה לא תוכלי לנצח ללא עזרה מצידו של "המגודל המחונן"! נכון היו הרבה סיפורים עם סוף טוב...אבל כיום ????
 
הממ...

"הילד בן שלושים יש לו חום גבוה הוא שוכב על הספה בבית הוריו... תסלחי לי,וגם אני לא נביאה אבל אני ממש ממש לא מציעה לך להתחתן איתו הוא נראה לי מחפש אמא/מטפלת ולא אישה ושותפה,מגיע לך יותר! (סתם תחושת בטן)
 
למעלה