בעיה...

Hell is beige

New member
``אמא, בואי שניה צאפרי לי את ההיקי``

אני לא יודע להתעסק עם איפור... ואמא שלי היא הבנאדם האחרון שאני רוצה שתראה את ההיקי ציטוט: ``את לא הבנת אותי, X היא סתם ידידה``
 

Hell is beige

New member
בעיה...

חזרתי הרגע מחברה שלי... עם היקי. רק ששחכתי שמחר יש לי פעולה גדודית (אני מדריך כיתות ה`, למי שלא ידע) ושחכתי מזה לגמרי... שלא לדבר על ארוחה משפחתית שבטח תהיה רצופת שאלות מפגרות אין לי שום גולף או משהו באזור ולצופים זה לא משנה כי גם ככה חובה חאקי...
 

Adamico

New member
בן כמה אתה?

ורק שתדע אני נגד היקי כאלו, זה מראה זילזול זה מעין תג שייכות ``אתה שייך לי`` לכן בפעם הבאה היקי במקום אחר פרטי ולא ציבורי, ואולי מחר תלמד לקח , ואם אתה רוצה פתרון צעיף זה טוב.
 

Hell is beige

New member
תשמעי

היקי, זה כמו נשיקה, לדעתי... זה לא שום תיוג ובלה בלה בלה ידה ידה ידה... זה משהו שנעשה מתוך רגש, אפילו עם קצת נסחפים זה לא מראה על שום תיוג... והיא עושה לי היקים כי היא יודעת שאני אוהב היקים, אגב... ובן כמה אני? אני אהיה בן 15 בעוד 9 ימים, אבל מה זה קשור?
 

Hell is beige

New member
תשמע...

אני לא מבין אותך, קודם אתה מדבר שטויות (בעיני) אחרי זה אתה רומז, או בעצם אומר, שלדעתך אני לא מספיק בוגר בשביל להבין אותך... זה לא סתם מעצבן, זה מתנשא... אתה סתם מחפש יומרות שלא קיימות בדברים יומיומיים ואתה חושב שזה גורם לך להראות מתוחכם.. חדשות - זה לא!!!
 

Adamico

New member
חס וחלילה

אני מתנצל אם פגעתי בך, אין לי שום כוונה להתנשאות, אני אתקן את עצמי אני אישית חושב שאם עושים היקי זה לא בצאוור או במקום שרואים אותו אלה במקום פרטי. אני יודע שזה נישמע מטומטם ואני מקבל את תגובתך
 

Hell is beige

New member
ובכן...

איפה? בבהן? מצטער פשוט לא מתכננים איפה יהיה היקי, זה פשוט בא, והצוואר זאת נקודה מאוד נגישה אחרי נשיקה, אתה יודע...
 

Black Star

New member
בלי להעליב...

קודם כל נשמע שאתה בעיקר מתלהב מהעובדה שיש לך היקי. לא נורא, זה בסדר. בכל מקרה, אני לא מבינה מה הביג דיל- פעולה בצופים? נו שוין, תגיד לחניכים הקטנים להיות בשקט ולחכות שהם יגדלו, או משהו. לארוחה המשפחתית תלבש צעיף או משו בסגנון, או שפשוט- אם יש לך גישה למייק אפ של אמא ויש לכם אותו צבע עור.. תסתיר את ההיקי הסורר..
 

Hell is beige

New member
איפה ההודעה של נעל?

טוב, לא משנה תגובה ליעל: אולי אני באמת מתלהב שיש לי היקי, מותר לי, לא? בקשר לפעולה... הקטע הוא שאני חדש בצוות של שבע אנשים כולל אותי שמתוכו אני מכיר רק 2, עכשיו זאת אומרת שאני לא מכיר 4, שאני אכיר מחר... ומה אומרים? ששמונה השניות הראשונות עושות את הרושם הכי גדול ו... אווףףף, את מבינה אותי, לא? בקשר למייקאפ כבר כתבתי להודעה של נעל (שנעלמה לפתע) תגובה..., וצעיף? בחום הזה?
 

rastotman

New member
אפשר די?

-מישפט משונה שהייתי אומרת פעם- זה ממש משונה להעלים הודעות שהגיבו עליהם בלי להעלים את התגובות- זה ניראה כאילו מי שכתב תגובה שפויה, רגילה ולגיטימית לגמרי הוא בעצם פסיכי שמסתובב חופשי ברחובות ומדבר על איפור ואלוורה בלי שום קשר לשחט, ואני אומרת- זה פשוט מוזר.
 

*may*

New member
מזכיר לי

פעם בת דודה שלי באה לאיזה חג עם היקי.. וממש ראו את זה.. כמה אנשים דיברו על זה אבל זה לא היה כזה נורא וזה עבר בשלום. לה לא היה אכפת ככה שגם לאחרים לא ממש. פשוט אל תראה שאכפת לך מזה ואף אחד לא ירגיש.. וגם אם ירגישו אז זה לא כזה עניין גדול.. סה``כ היקי..
 

Hell is beige

New member
במשפחה שלי...

כמו שאני כבר יודע (מסיפור אחר, שאולי אני אספר בהמשך כי הגעתי למסקנה שהוא נורא מצחיק כששומעים אותו מהצד) במשפחה שלי זה יעבוד ככה... קודם דוד שלי ישים לב, אחרי זה אח שלי (בן 27, שיהיה ברור) ישים לב, וברוב דיסקרטיות יתחיל ב``היקי!!! יש לילד היקי!!!`` הדבר הבא כולם מתחקרים, אחרי שההפגנה תתפזר במשך כל הארוחה לפחות שלושים מיליארד הערות והארות שונות מגוונות ולא מצחיקות בעליל... בבית פולני, כמו בבית פולני
 

*may*

New member
לא תמיד..

גם אנחנו בית פולני אבל זה לא תמיד ככה.. לא יודעת מה עם המשפחה שלך אבל במשפחה שלנו אחרי שרואים ואומרים על זה משהו (חס וחלילה לא בקול רם.. :) ) אז עוזבים את זה.. כמה דודות ריכלו קצת על הבת דודה שלי אבל היא לא שמעה את זה וזה לא הפריע לה. וגם אם היא הייתה שומעת את זה לא נראה לי שזה היה מפריע לה. היא ציפתה למשהו הרבה יותר גרוע... חחחח פעם מישהי שאני מכירה באה עם זה לבי``ס ואמרה שהיא קיבלה כוויה או משהו כזה.. כן כן בטח.. יש מלא תירוצים לזה אבל אף פעם אף אחד לא מאמין להם אז לא כדאי לך לנסות אותם.
 

flowr..

New member
אז תגיד ש

קיבלת מכה בצוואר או משהו... חוץ מזה, זה לא עד כדי כך נורא, לפעמים יש בבי``ס שלי כמה שמסתובבים עם היקי, ובקושי אומרים להם משהו על זה, כל אחד עסוק בעניינים שלו. למרות שיכול להיות שההיקי יעניין אנשים.. אז כמו שאמרתי- תגיד שקיבלת מכה בצוואר או משהו... או שמשהו עקץ אותך שם וזה התפשט.
 

בלאונט

New member
הפתרון הכי נוח

כל שקר או התפלספות שתמציא, כל בגד שתלבש רק יגרום לך להרגיש שהכל עלול להחשף ואז סופך יגיע. אני במקומך, פשוט הייתי אומר לכולם ``היקי מהחברה``, וזהו. זה יגרור כמה שאלות מביכות אולי, אבל כשזה יגמר אתה תוכל לתפקד כמו בנאדם ולא כמו מישהו פאראנואיד.
 
למעלה