בעיה

בעיה

שלום הייתי מעוניינת להחליף את שם המשתמש לשם אחר (ויש לי כזה)...רק אני לא מצליחה להחליף. השם הנראה לעין (וחתום בהודעות) הוא כוכב נופל 22, אבל אני מקבלת את המסרים של השם הקודם. איך משנים? תודה
 

בהביבו

New member
../images/Emo26.gif

לא משהו הבנתי את הבעייה אבל מה שכן, נסי לרענן ולהיכנס בשם משתמש אחד, ואז בדקי. אם זה עדיין לא עוזר פני לפורום: תמיכה טכנית\ תמיכה בתפוז. הצלחה.
 
למעלה