catsss,ההתאהבות של תלמידה בגיל העשרה במורה
שלה,היא שכיחה ביותר.בגילאים האלה,בני גילך בדרך כלל אינם עדיין בוגרים ,וכשאת פוגשת בשיעור גבר בוגר,שהוא דמות סמכותית, המשדר עוצמה,חוכמת חיים,ולעיתים גם חתיך משגע,הוא עשוי להתפס באור אידאלי המהווה כר נוח להתאהבות.התאהבות חד כיוונית, כיוון שאין כאן בניית מערכת יחסים הדדית הנבנית מתוך הכרות שיוויונית והדדית,במיוחד כאשר את רואה בעצם רק חלק קטן מאישיותו וכל מה שכרוך בכך,אין כלל מצבי חוויה משותפים הבונים ומשדרגים את מערכת היחסים.למעשה אין בכלל מערכת יחסים היכולה לממש את ההתאהבות הזו,כאשר סביר למדי שהמורה כלל אינו מודע למערכת הרגשות כלפיו .הוא גם יודע שזה אסור עליו חוקית כי הוא עלול לאבד את מקום עבודתו במקרה הטוב.כך שברוב המקרים ההתאהבות הזו היא עקרה,נחלשת,ודועכת עם הזמן.לגבייך,אם את כבר בת 18 אם כבר אינך תלמידה,והגבר הזה אינו מורה שלך יותר,לכאורה את יכולה להגיע למצב בו כאדם בוגר תוכלי ליצור קשר עם המורה הזה,כפי שאנשים בוגרים מכירים זה את זו.אבל אינך יכולה לדעת מה בדיוק יקרה,איך הוא יגיב לכך,ומה אם בכלל הוא נשוי? כך דומני שעלייך להתייחס למצב הזה,כאפיזודת נעורים חולפת,שנעים להזכר בה אחרי שנים,ותו לא.