בעיה.

אלונה2010

New member
בעיה.

הבן שלי יושב לפעמים עד 4 לפנות בוקר על המחשב משחק במחשב במשחק קאונטר סטרייק ואני כבר לא יודעת מה לעשות כל מה שאני עושה לא עוזר. לא רק זה גם הבן שלי הוא בן 13 בסך הכל, וכל היום הוא יושב מול המחשב. איך שמנסים לדבר איתו הוא ישר מתעצבן . אני כבר אובדת עצות יש לכם הצעות מה אפשר לעשות בנידון ?
 

dify

New member
ההצעה

הכי טובה שאני יכולה לתת לך, זה להשתתף בקבוצות הדרכה להורים (אפשר לחפש בגוגל או במרכז חוגים קרוב לביתך). לחנך ילד זה עניין של שינוי הרגלים ויחסי סמכות וגבולות עם ההורים. זה לא משהו שטיפ אחד יפתור, צריך ללמוד איך לשנות גישה כוללת ולקבל תמיכה וליווי בתהליך, לכן את צריכה משהו הרבה יותר רציני מעצה באינטרנט. בהצלחה
 

foofoo77

New member
מה לעשות?

לקחת חזרה את האחריות ההורית שלך לידיים. להעיף את המחשב מהבית עד שהילד ילמד לכבד אותך ולהתנהג אליך בצורה נאותה. אם הוא משחק עד שעה 4 בבוקר במחשב כשאני מניחה שאת לא מתירה את זה הוא משתין עלייך ועל החוקים שלך בקשת (וסליחה על הבוטות). בשביל פריבילגיות צריך לעבוד ולא לצפות שהכל מגיע לילד מתי שהוא רק יצייץ.
 

ק א סי

New member
בסך הכל בן 13?

לי יש ילדים קטנים יותר (הגדול בן 11) אבל שניהם יודעים טוב טוב את חוקי הבית : יש הקצבת זמן למחשב וטלביזיה. ויש שעות שינה. כל אחד הולך למיטה בהתאם לגילו. וגם כשהם יהיו בני 13 זה לא יהיה באמצע הלילה. כי שעות השינה חיוניות לגדילה וללמידה שלהם. וזה לא שהם לא מתרגזים/מתמרמרים לפעמים. שיתרגזו, אני לא מתרגשת. סופרנני אמרה משפט חכם באחת מהתוכניות שלה : "תפקיד ההורים הוא לא לרצות את הילדים כי אם לחנך אותם". ובסופו של יום אני מקבלת כל כך הרבה אהבה מהם, כך שזה מוכיח שהם יודעים שמה שאני עושה זה לטובתם.
 
למעלה