בעיה

בעיה

אני לוקחת גלולגות כבר שנה לפני כמה זמן שחכתי גלולה יום למחרת לקחת גלולה ואז יום שאחרי זה עוד פעם שחכתי ( ואז המשכחתי לקחת ) יומיים אחרי ששחכתי את הגלולה האחרונה קיבלתצי מחזור ואני במחזור כבר 10 ימים אבל אני ממשיכה ליטול את הגלולות... למה אני במחזור כלכך הרבה זמן... מה עושים? עוד 4 ימים אני מסיימת את החפיסה ואני אמורה כביכול עוד פעם לקבל מחזור..
 

fall to pieces

New member
בגלל הבלאגן

המשיכי לקחת כרגיל כמובן להשתמש בקונדום עד החפיסה הבאה
 
אבל..

אבל זה לא לא בריא שיש לי מחזור כבר 10 ימים.. הגוף שלי לא מאבד יותר מדיי דם?!$@
 

fall to pieces

New member
נכון שזה לא בריא

את גרמת לזה על ידי כך שלא לקחת כמו שצריך את לא מאבדת יותר מדי דם הרגעי והמשיכי לקחת כרגיל את יכולה לפנות לרופא נשים בשביל לוודא את זה
 

ToryMaster

New member
סביר להניח שאת לא מאבדת יותר מדי דם

אבל אם את מתחילה להרגיש רע [אצלי זה התבטא בבחילות, עייפות, סחרחורות וכו'] כדאי לפנות לרופא.
 
מצטער על הOT אבל את מודעת לזה שהשגיעה בכינוי שלך יוצרת קללה ברומנית ?? קורבה זה כמו לקלל מישהי "זונה" או "שארמוטה" ../images/Emo3.gif
 
אני זוכר שמישו פעם אמר לי שבסלנג זה מה שזה זה שהמשמעות המילולית זה "עקומה" זה לא אומר כלום .. זה כמו שביידיש אומרים פייגלה על הומו אבל בתכל"ס המשמעות של המילה זה "ציפור"
 
למעלה