בעיה

  • פותח הנושא IG101
  • פורסם בתאריך

IG101

New member
בעיה

יש לי כלב מעורב בן קצת יותר משנה אימצנו אותו לפני כשומנה חודשים הוא נראה שהוא מרגיש טוב אך הבעיה היא שהוא בקושי השמין מאז הוא עדיין די רזה(רואים לו קצת את הצלעות כשהוא שוכב) אנחנו נותנים לו אוכל לפי הכמות הנדרשת ואף מעבר... אמרו לו שאולי זה המבנה שלו אבל אני בספק...מה לעשות? תודה
 

shima

New member
אתה יכול לשים תמונה שלו?

מה הוטרינר אומר?
 

IG101

New member
אממ

אין לי תמונה כרגע שעומדת בהגבלות של תפוז... הוטרינר לא אמר לי משהו ספציפי הוא אמר שצריך להאכיל אותו..
 

IG101

New member
תמונה

קצת ישנה מהחורף... הוא גדל מאז אך מבחינת ה"שומן" זה עדיין באותו היחס אלעט
 

ferrarious

New member
למה את בספק?

יש המון גזעים שבהם הצלעות של הכלב בולטות אולי שלך מעורב עם אחד כזה? האם הוא כלב פעיל שאוהב לרוץ? האם הפרווה שלו נראת בריאה? אם כן אז אני מאמין שאין מה לדאוג, בכל אופן אם אתה עדיין מודאג כך אותו לבדיקה אצל הוטרינר.
 

IG101

New member
אמרו לי ששלי

מעורב עם גולדן ולברדור ואולי רדיקבק לפי דברי הוטרינר... הכלב שלי מאוד מאוד פעיל והוא רץ הרבה ומשחק המון... הפרווה שלו נראת מאוד בריאה(נשרה לו פרוות החורף...)
 

Doctor Sue

New member
לברדור רזה ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif יש דבר כזה? ../images/Emo6.gif

 

ferrarious

New member
קשה לקבוע

על פי התמונה שצירפת הוא נראה די פרופורציונלי, והעובדה שהוא רץ ומשחק אומרת שהוא לא רזה מדי כי אם היה רזה מדי לא היה לו את האנרגיה לרוץ המון
 

yaelhar

New member
זה צרות של עשירים נראה לי...

תראי. יש למעטים (אנשים, כלבים וכו') המזל להיות בעלי מערכת חילוף חומרים מעולה שאינה מאפשרת שומן מיותר. בעוד שהשמנה פעמים רבות כרוכה בבעיות בריאות (סכרת, בעיות לב ויתר לחץ דם, בעיות בכליות ועוד דברים נחמדים) רזון אם לא נגרם ממחלה אינו בעייתי. יש כלבים שזה טבעם. הם הולכים ונעלמים עם המזון התעשייתי, הצ'ופרים והתרבות הכללית שגורסת פרסים באכילה. יש לך אחד מהזן הזה וכנראה לא רזה ממחלה (אחרת הפרווה לא היתה בריאה ומבריקה) אז תברכי ותהני.
 
למעלה