בעיה :S

the G word

New member
בעיה :S

היי למה אין לי אפשרות STANDBY בנייד?? מה צריך לעשות כדי שתהיה?? תודה מראש :)
 

the G word

New member
:( :(

תודה :) אבל לא באמת הבנתי ולא עוזר לי אולי יש נשהו יותר ברור??
 

RoyBO

New member
אולי תוסיפי פרטים!

איזה מחשב איזה דגם? איזו מערכת הפעלה?
 

יאיר B

New member
אתה מדבר על STANDBY או מצב שינה

(הייברנט באנגלית)? (הייברנט זה כאשר לוחצים על שיפט בחלון הכיבוי). אם זה מצב שינה - צריך לאפשר אותו דרך לוח הבקרה - אפשרויות צריכת חשמל.
 

the G word

New member
:)

dell latitude d610 אין לי אפשרות של הייברנט בגלל זה אני לא יכול לעשות מצב של STANDBY כלומר כשסוגרים החלון המחשב נכבה בנקום שיכנס למצב של STANDBY מבינים??
 
למעלה