בעיה של פסי גלילה......

mrmistory

New member
בעיה של פסי גלילה......

עשיתי ב-CSS שינוי צבעים של פסי גלילה , הכל עובד ויפה אבל הם בצד ימין של האתר. אני רוצה לשנות לצד שמאל, כלומר שיהיו בצד שמאל פסי גלילה. אם אפשר בדרך אחרת ולא בדרך הזאת <html dir=rtl> כי זה הופך לי את כל מה שיש בדף. תודה מראש. <style> BODY { scrollbar-face-color: #000066 ; scrollbar-shadow-color: #000066 ; scrollbar-highlight-color: #000066 ; scrollbar-3dlight-color: #000066 ; scrollbar-darkshadow-color: #000066 ; scrollbar-track-color: #000066 ; scrollbar-arrow-color: white; מה אני כותב כאן ??? } </style>
 

nitm

New member
זאת הדרך.

אפשר לשנות את הצד בו יופיע הפס גלילה רק כך:
<body dir=rtl/ltr>​
זאת הדרך היחידה וכן היא משנה את כל הדף... אם אתה רוצה להתגבר על כך אז תעשה את זה:
<body dir=rtl> <div dir=ltr> פה תכתוב את כל הדף </div> </body>​
ככה זה צריך לעבוד. דרך אגב זה יעבוד רק ב Internet Explorer ולא יעבוד ב Netscape ושם אין אפשרות להזזת הפס גלילה ....
 

calm

New member
אפשר גם

לקבוע את תג ה html ולכיווניות אחת לצורך קביעת סרגל הגלילה ואחר כך את תג ה body לכיוונית השניה על מנת להשפיע על כל תוכן המסמך.
 

mrmistory

New member
עשיתי, אבל רואים הכל הפוך....

יש עוד דרך אולי ב-CSS ? תודה על תגובות.
 
לא הבנתי מה הבעייה....

אני עשיתי ככה: היה לי מסמך ורציתי להעביר את פס הגלילה בלי להפוך איתו את הכל. לקחתי טבלה, עטפתי איתה (כשהיא שקופה) את כל המסמך ושמתי לה: dir=rtl בשעה שכל המסמך עצמו הוא dir=ltr (ברירת המחדל). בהצלחה,
 
למעלה