בעיה של נערה
בעיה של נערה
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא, אז בבקשה תפנו אותי לפורום הנכון. יש מישהי שאני מכיר שממש אכפת לי ממנה, היא גרה רחוק. היא סיפרה לי שההורים שלה הפסיקו לתת לה דמי כיס, ואז הפסיקו לשלם על כל מיני הוצאות לאט לאט, כמו טלפון, מחשב וכו'. ואז זה כבר הגיע שהם הפסיקו לשלם לה על אוכל!!! היא בת 17 בערך. ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני לא יכול לתת לה אוכל בגלל המרחק. ואני לא יודע כמה זמן זה ימשך ככה. בבקשה תייעצו לי מה יש לעשות אולי יש עמותה מיוחדת למצבים כאלו או טלפון או משהו. תודה רבה מכל הלב!
בעיה של נערה
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא, אז בבקשה תפנו אותי לפורום הנכון. יש מישהי שאני מכיר שממש אכפת לי ממנה, היא גרה רחוק. היא סיפרה לי שההורים שלה הפסיקו לתת לה דמי כיס, ואז הפסיקו לשלם על כל מיני הוצאות לאט לאט, כמו טלפון, מחשב וכו'. ואז זה כבר הגיע שהם הפסיקו לשלם לה על אוכל!!! היא בת 17 בערך. ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני לא יכול לתת לה אוכל בגלל המרחק. ואני לא יודע כמה זמן זה ימשך ככה. בבקשה תייעצו לי מה יש לעשות אולי יש עמותה מיוחדת למצבים כאלו או טלפון או משהו. תודה רבה מכל הלב!