בעיה של נערה

מצב
הנושא נעול.

kennyMC

New member
בעיה של נערה

בעיה של נערה
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא, אז בבקשה תפנו אותי לפורום הנכון. יש מישהי שאני מכיר שממש אכפת לי ממנה, היא גרה רחוק. היא סיפרה לי שההורים שלה הפסיקו לתת לה דמי כיס, ואז הפסיקו לשלם על כל מיני הוצאות לאט לאט, כמו טלפון, מחשב וכו'. ואז זה כבר הגיע שהם הפסיקו לשלם לה על אוכל!!! היא בת 17 בערך. ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני לא יכול לתת לה אוכל בגלל המרחק. ואני לא יודע כמה זמן זה ימשך ככה. בבקשה תייעצו לי מה יש לעשות אולי יש עמותה מיוחדת למצבים כאלו או טלפון או משהו. תודה רבה מכל הלב!
 
תשובה

בעיה של נערה
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון, אם לא, אז בבקשה תפנו אותי לפורום הנכון. יש מישהי שאני מכיר שממש אכפת לי ממנה, היא גרה רחוק. היא סיפרה לי שההורים שלה הפסיקו לתת לה דמי כיס, ואז הפסיקו לשלם על כל מיני הוצאות לאט לאט, כמו טלפון, מחשב וכו'. ואז זה כבר הגיע שהם הפסיקו לשלם לה על אוכל!!! היא בת 17 בערך. ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני לא יכול לתת לה אוכל בגלל המרחק. ואני לא יודע כמה זמן זה ימשך ככה. בבקשה תייעצו לי מה יש לעשות אולי יש עמותה מיוחדת למצבים כאלו או טלפון או משהו. תודה רבה מכל הלב!
תשובה
אם ההורים הפסיקו לממן לילדה אוכל, אולי יש מקום להגיש נגדם תב יעת מזונות. המלץ לידידתך לפנות לסניף נעמ"ת באזור מגוריה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה