מישהו קורא לי
New member
בעיה שיש לי.....
היי... מה המצב ??? אני קורא פה הרבה הודעות וקרה לי משהו ואתם נותנים פה עצות טובות אז חשבתי שאולי תוכלו לתת לי עצות..... אז ככה... אני וחבר שלי יש לנו ידידה מאד טוןבה ויש לה חבר שהוא די דו פרצופי בהכל גם בקשר אליה. אמרנו לה את זה שהוא מתנהג כאילו היא רכוש שלו וכל פעם שנישהו מדבר איתה הוא נועץ מבטים מאימים או פתאום מתערב בשיחה (למרות שהיא לא קשורה אליו), אז אני וחבר שלי אמרנו לה את זה והיא התעצבנה עלינו כי היא חושבת שאנחנו מנסיםפ להפריד ביניהם, למרות שזה ממש לא נכון, והקיצר אנחנו בכסאח די רציני בגלל זה ואני לא יודע מה לעשות כי גם הרבה אנשיםאמרו שהוא מתנהג כאילו היא שפוטה שלו..... מה כדאי לי לעשות? (אני יודע שזה נשמע מנייאקי מצידי אבל פשוט אני יודע שהיא תפגע מזה כי היו לו כבר קטעים מגעילים עם בנות). ועוד שאלה קטנה.. מה אומר לכם המשפט:"אני מפחד שאם ניפרד והיא תהיה פגועה יקרהכ איזה משהו בינה לבין **** מתוך רחמים"??? בתודה ענקית מראש........
היי... מה המצב ??? אני קורא פה הרבה הודעות וקרה לי משהו ואתם נותנים פה עצות טובות אז חשבתי שאולי תוכלו לתת לי עצות..... אז ככה... אני וחבר שלי יש לנו ידידה מאד טוןבה ויש לה חבר שהוא די דו פרצופי בהכל גם בקשר אליה. אמרנו לה את זה שהוא מתנהג כאילו היא רכוש שלו וכל פעם שנישהו מדבר איתה הוא נועץ מבטים מאימים או פתאום מתערב בשיחה (למרות שהיא לא קשורה אליו), אז אני וחבר שלי אמרנו לה את זה והיא התעצבנה עלינו כי היא חושבת שאנחנו מנסיםפ להפריד ביניהם, למרות שזה ממש לא נכון, והקיצר אנחנו בכסאח די רציני בגלל זה ואני לא יודע מה לעשות כי גם הרבה אנשיםאמרו שהוא מתנהג כאילו היא שפוטה שלו..... מה כדאי לי לעשות? (אני יודע שזה נשמע מנייאקי מצידי אבל פשוט אני יודע שהיא תפגע מזה כי היו לו כבר קטעים מגעילים עם בנות). ועוד שאלה קטנה.. מה אומר לכם המשפט:"אני מפחד שאם ניפרד והיא תהיה פגועה יקרהכ איזה משהו בינה לבין **** מתוך רחמים"??? בתודה ענקית מראש........