בעיה שיש לי.....

בעיה שיש לי.....

היי... מה המצב ??? אני קורא פה הרבה הודעות וקרה לי משהו ואתם נותנים פה עצות טובות אז חשבתי שאולי תוכלו לתת לי עצות..... אז ככה... אני וחבר שלי יש לנו ידידה מאד טוןבה ויש לה חבר שהוא די דו פרצופי בהכל גם בקשר אליה. אמרנו לה את זה שהוא מתנהג כאילו היא רכוש שלו וכל פעם שנישהו מדבר איתה הוא נועץ מבטים מאימים או פתאום מתערב בשיחה (למרות שהיא לא קשורה אליו), אז אני וחבר שלי אמרנו לה את זה והיא התעצבנה עלינו כי היא חושבת שאנחנו מנסיםפ להפריד ביניהם, למרות שזה ממש לא נכון, והקיצר אנחנו בכסאח די רציני בגלל זה ואני לא יודע מה לעשות כי גם הרבה אנשיםאמרו שהוא מתנהג כאילו היא שפוטה שלו..... מה כדאי לי לעשות? (אני יודע שזה נשמע מנייאקי מצידי אבל פשוט אני יודע שהיא תפגע מזה כי היו לו כבר קטעים מגעילים עם בנות). ועוד שאלה קטנה.. מה אומר לכם המשפט:"אני מפחד שאם ניפרד והיא תהיה פגועה יקרהכ איזה משהו בינה לבין **** מתוך רחמים"??? בתודה ענקית מראש........
 
כבר היו לא מעט מקרים (שאותי מה-זה מ

מרגיזים!! ואני אסביר לך מה לדעתי קורה בין הידידה שלך לחבר שלה. ...פעם ידידה שלך הייתה ילדה שמחה, מקובלת, מגניבה... והרבה שמחו להיות בחברה.. וגם החבר שלה... עם הזמן הוא החליט שהוא רוצה שהיא תהיה רק שלו, ולאט לאט הוא התחיל להגביל אותה בדברים שהיא יכולה לעשות... ומה שקורה עכשיו זה, שכבר די הרבה ילדים מתחילים "לפחד" לדבר איתה, כי הם יודעים שחבר שלה לא אוהב את זה. אז אליה הוא ממשיך להתנהג יפה, ולחברים\ידידים שלה הוא מתנהג ממש לא יפה. אז מה שהיא מבינה בעצם מכל הסיפור הזה (לדעתי) זה, שאם אליה הוא נחמד.. אז לא ייתכן שלאנשים הקרובים אליה, (לאנשים שהיא כל כך אוהבת) הוא יתנהג בצורה מגעילה..! (?!) בגלל זה היא לא מאמינה לכם!
אז לדעתי, מה שאתם צריכים לעשות זה: לכתוב לה מכתב, ולתת לה דוגמאות ספציפיות מהחיים (==>אל תנסו להיזכר בדברים שקרו לפני הרבה זמן.. תעקבו אחר ההתרחשויות במשך שבוע (או יותר אם זה לא יספיק.. ופשוט תכתבו לה, איך אתם רואים את הדברים מהצד.
בהצלחה!! אני מאוד מקווה שתצליחו להסביר לה את המצב! ותצילו אותה מיחס שבאמת לא מגיע לה.. (שלא ישארו לה חברים בכלל...
)
 
תודה!!

מה שתיארת זה באמת מה שקורה במציאות וניסינו להסביר לה את זה...... אבל זה די המילה שלנו נגד שלו וברור שהיא תאמין לו.....
 
דחוףףףףףף

דיברתי איתה ועכשיו אנחנו בכסאח רציני ולא נראה לי שהיא רוצה לדבר איתי אבל אני לא רוצה לאבד את הקשר איתה כי היא ממש חשובה לי מכל מיני סיבות... פליזזז תעזרו לייייי בתודה מראש......
 
(אנשים, תגיבו לו...!!) ../images/Emo11.gif

יש לי שאלה אליך. על מה רבתם? אתה יכול לפרט קצת? זה מאוד יעזור לי להבין יותר לעומק את הבעיה. בנתיים אני יכולה להגיד לך לשאול אותה מספר שאלות: - את רואה שאת רבה עם הרבה אנשים. האם זה היה כך לפני הקשר? את הרי רואה שמאז שאת איתו, המצב רק מדרדר, ואת ממשיכה לאבד חברים! - האם אנחנו [(=אתה וחבר שלך)] היחידים שרואים את המצב ככה, או שעוד אנשים אומרים לך ש"השתנית" מאז שיש לך את החבר הזה?
ולסיכום, - את מאוד חשובה לי, ואני מאוד מאוד דואג! אני רק רוצה שיהיה לך טוב! (אני מקווה שהיא לא תענה לך משו כמו... "אם אתה באמת רוצה שיהיה לי טוב, תעזוב אותי לנפשי...") במקרה הזה, תגיד לה שאתה פשוט לא מסוגל, כי אתה, לעומת מי שהתרחק ממנה בגלל החבר, כן דואג לה, ולא רוצה שהיא תישאר לבד... !!!!!!!!
 
אז ככה.....

קודם כל, תודה רבה רבה על העצות.. הן עזרו לי המון... ורבנו בגלל מה שאמרתי לה על החבר שלה וכל הכיתה שלי חושבת ככה כל מי שדעברתי איתו על זה חוץ משתיים שלוש ילדים שהם חברים של החבר והם אלה ששידכו ביניהם... תודה!!
 
היא יודעת שכמוך חושבים בערך עוד 90%

תגיד לה את זה. וגם את מה שרשמתי בהודעה הקודמת. אם אתה לא יכול להגיד לה, תכתוב לה מכתב.... (אה..!! ותכתוב או תגיד לה גם.. ש.. "החבר שלך דבוק אלייך כל היום!! מתי תקלטי שזה לא קשר בריא??????")
 

yaheli האחת

New member
אהלן עומר.

לכל מי שלא הבין מה קורה פה... עליי מדובר. כדי להפוך את הדיון הזה לקצת יותר אמיתי, אני אשתדל לספר לכם את הסיפור מהצד שלי, או יותר נכון, שלנו. עומר, אני מקווה שזה לא מפריע לך. אז ככה, עומר, היה ידיד טוב שלי, הוא עדיין, הוא חשוב לי מאוד, ובגלל זה מה שקרה, הפריע לי מאוד. יש לי חבר שאני מאוד אוהבת כבר יותר מחודש. אנחנו חברים אחרי חצי שנה שאהבתי אותו ולא אמרתי כלום. אנחנו אוהבים מאוד וזה מה שכנראה הרבה לא מבינים. הוא יודע שאני אוהבת אותו מאוד והוא ממש לא דואג משום שיחה שלי עם אף אחד אחר. מעולם לא שיקרתי לו והוא יודע שאני לא אעשה את זה. אבל כן, יש לו סיבה לדאוג
אני והוא שברנו לא מעט לבבות עם הקשר הזה. וכן, כשאני מדברת עם מישהו שעדיין אוהב אותי זה מפריע לו למרות שהוא יודע שלא יהיה כלום. אין לי איך לתאר את ההרגשה הזאת, אבל גם לי יש אותה כשהוא מדבר עם מישהי שאני יודעת שיש לה משהו כלפיו
אני מאמינה שהוא כן "נועץ" מבטים למרות שאני לא שמה לב לזה. אני לא מרגישה שאני שפוטה שלו, ואני חושבת שהאמירה הזאת של ה"חברים"שלו היא מתוך קנאה בלבד, ואכן, יש במה. קטעים מגעילים עם בנות
קטע אחד. מגעיל גם לדעתו. למי לא היה
ב"קטע" הזה- לא היו מעורבים רגשות לדבריו. וגם אם היה, אני לא מפחדת להפגע
לקחתי סיכון בקשר הזה, כי חשבתי שזה שווה, ואני עדיין חושבת. עומר, אתה לא חבר שלו, אתה בקושי בקשר איתו, אתה לא יכול לדעת מה יהיה הסוף
המשפט שהבאת, אני חייבת לציין, לא יצא מהפה שלו. אתה,עומר, לא שמעת אותו אומר את המשפט הזה. המשפט הזה לדברי חבר שלי נאמר בהקשר אחר לגמרי
הוא אמר שכשניפרד הוא יודע ששנינו נהיה פגועים, ואתה תנצל את המצב ותתקרב אליי. הוא אמר שבמקרה כזה, יש סיכוי שאני אחשוב שמגיע לך תגמול, ואני יהיה חברה שלך מתוך רחמים. אתה שמעת את זה ממי שלו נאמרו הדברים, שאני בכל אופן, נוטלת ספק באמינות שלו. אגב, הוא לא מגביל אותי בכלל, הוא נותן לי לעשות מה שאני רוצה, ולהפך, הוא מגביל את עצמו
חוצמזה, אני חייבת להגיד שהוא לא אמר לאף אחד לא לדבר איתי וכל האמירות האלה של "היא רכוש שלו, הוא לא רוצה שיתקרבו אליה אנשים אחרים"- הם בגדר הרגשה בלבד. הקשר איתו לא גרם לי לאבד חברים, הדבר היחיד שהשתנה מאז זה שאותם אנשים שלא אהבו אותי מההתחלה אמרו את זה והתרחקו לגמרי כשהם הבינו שהחבר שלהם, שאותו הם כן אהבו, יוצא איתי. אני לא נשארת לבד, לא רבתי עם אף אחד מאז
עד עכשיו "הקרבתי" רק מה שידעתי מראש שאני הולכת להפסיד, וכנראה שזה לא ממש הפסד אם ויתרתי על זה כל כך בקלות. אלה היו קשרים שמעולם לא היו קשרים... אני מבינה שאתה דואג לי, וכיף לי לדעת שזכיתי בידיד כמוך. באמת
אבל די, תן לי להפגע, תן לי להיות עם מי שאני רוצה, תן לי להנות, כיף לי איתו
הקשבתי למה שאמרתם. אני לא רואה בזה משהו שיגרום לי לשנות את המצב. תודה בכל אופן
 
ממ...... מעניין ________________../images/Emo12.gif

"אני מאמינה שהוא כן "נועץ" מבטים למרות שאני לא שמה לב לזה."
אם הוא לא מראה התעניינות, (ואת אומרת שאת לא שמה לב אם יש), זה זה טוב. אולי החבר שלך באמת משתדל בשבילך.
את לא מרגישה שאת שפוטה שלו. ==> מצויין
" לקחתי סיכון בקשר הזה, כי חשבתי שזה שווה, ואני עדיין חושבת." --> זה מה שרציתי לשמוע. אם את עדיין מרגישה שהקשר בינכם טוב, ושאת יודעת איזה סיכון את לוקחת. הרי בכל קשר תמיד לוקחים סיכון. "הוא אמר שכשניפרד הוא יודע ששנינו נהיה פגועים.." <== מה זה
"שהוא לא אמר לאף אחד לא לדבר איתי וכל האמירות האלה של "היא רכוש שלו, הוא לא רוצה שיתקרבו אליה אנשים אחרים"- הם בגדר הרגשה בלבד..." ==> מה
למה בכלל יש הרגשה כזאת? למה נוצרה הרגשה שאת "הרכוש" שלו
זה בטוח מבוסס על עובדות, לא?? "....וכנראה שזה לא ממש הפסד אם ויתרתי על זה כל כך בקלות. אלה היו קשרים שמעולם לא היו קשרים..... אני מבינה שאתה דואג לי, וכיף לי לדעת שזכיתי בידיד כמוך. באמת אבל די, תן לי להפגע, תן לי להיות עם מי שאני רוצה, תן לי להנות, כיף לי איתו הקשבתי למה שאמרתם. אני לא רואה בזה משהו שיגרום לי לשנות את המצב..."
לסיכום, את נשמעת לי נערה רצינית ובוגרת. אני שמחה ששיתפת אותנו ברגשות ובתחושות שלך. מאחלת לך המונמון אושר
נ.ב עומר. יש לך עוד 3 ימים יום הולדת
מזל טוב
 

yaheli האחת

New member
אמממ...

"הוא אמר שכשניפרד הוא יודע ששנינו נהיה פגועים.." <== מה זה
הכוונה היתה שאם ניפרד זה לא יהיה כי אחד מאיתנו ירצה אלא בגלל משהו שלא יהיה תלוי בנו. "שהוא לא אמר לאף אחד לא לדבר איתי וכל האמירות האלה של "היא רכוש שלו, הוא לא רוצה שיתקרבו אליה אנשים אחרים"- הם בגדר הרגשה בלבד..." ==> מה למה בכלל יש הרגשה כזאת? למה נוצרה הרגשה שאת "הרכוש" שלו זה בטוח מבוסס על עובדות, לא?? ההרגשה הזו לא מבוססת על כלום.
 

Flash Button

New member
אני חייב להגיב

קודם כול, זה שעומר מספר לכול העולם ואחותו הצולעת דברים שאומרים לו זה לא כל כך נחמד...אבל שיהיה, סיפר כבר, אז נכנס בזה. אני אמרתי לו בדיוק מה שאמרו לי, סתם, כי לא חשבתי שזה אמור לשנות לו באיזושהי צורה. אני התכוונתי בדיוק למה שהתכוונת, יעני - שאם יזרקו אותך, ואת תשארי פגועה, עומר יתקרב אליך ואת תרצי אותו מתוך זה שאת פגועה והוא שם בדיוק לידך. איזה אינטרס יש לי לשקר לעומר? שום אינטרס, כי שני הקשרים - שלך ושל עומר, ושלך ושל דודו - מעניינים לי את הקצה של הקצה של הזרת. אולי שלך ושל עומר כן, כי למרות הכל אני לא רוצה שהוא ייפגע, אבל כבר מזמן הפסקתי לתחקר אותו וכאלו. אה, ודרך אגב...יש הרבה דברים שאת לא יודעת. לא שאני הולך לספר לך אותם...כי הרי את "נוטלת ספק באמינות..." אז את יודעת מה, כמו שאומרים [או כמו שאני אומר] - תאכלי את מה שבישלת.
 
הסיפור

באמת נהפך למעניין. אבל גם זה לא הכי חשוב. כי לדעתי ברגע שאותו ידיד הבהיר בצורה חד משמעית את עמדתו. ואולי מידי פעם מזכיר אותה. ומידי פעם זה לא אומר כל שבוע. זה אומר כל כמה חודשים אולי. עקב מקרה מסויים אני מניח. במקרה כזה זה לגיטימי לגמרי. אבל לדעתי לא צריך להתערב יותר מידי. אחרי הכל זה הקשר שלה איתו. ומה שנראה לך כשפוט אולי מצטייר אצל אדם אחר בצורה אחרת. וכן. יכול להיות שהיא מסונורת בגללו. יכול להיות שאתה טועה בתפיסה שלך כי אחרי הכל אתה לא מכיר אותו מקרוב. אבל מה שכן, אמרת את דעתך. הסברת. ועכשיו אם היא באמת חשובה לך. תתן לה לעשות מה שהיא חושבת לנכון. אם היא תפגע. תשאר לידה לתמוך בה. כי לפעמים צריך גם לדעת לתמוך בהחלטות של אחרים. אפילו אם לא מסכימים איתם. בהחלט. בהצלחה בכל הסיפור הזה.
 

Law Ho

New member
בוא אני אגיד לך משהו

בין אם אתה צודק ובין אם לא זה לא חשוב. אתה אומר את דעתך כששואלים אותך אבל אתה לא כופה את דעתך. אתה יכול לנדב לפעמים את דעתך אבל לא להציק. תזכור שאי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה שיעזרו לו. מקסימום הוא יטעה ואחר כך יראה שצדקת... הדבר היפה בכל טעות היא שיש הזדמנות לתקן אותה. זה לא רק בתחום האהבה אלא בכל דבר בחיים. אני רואה לפעמים אנשים עושים טעויות. אנשים שמאוד קרובים לי. אפילו ההורים שלי. יש דברים שהם יודעים ושאני לא יודע ואני משתדל להקשיב וללמוד מהנסיון אבל יש דברים שאני יודע והם פשוט לא יודעים. יש אינטואיציה ויש למידה והשכלה ויש הרבה גורמים לידע שאנשים אחרים, גם אם הם מאוד קרובים (ובגלל זה הבאתי את הדוגמא של ההורים) לא מוכנים או לא בשלים לקבל. כשהיא שואלת אותך תנסה לפקוח את אינה אבל אל תכפה עליה. אחרי הכל, כל תובנה של כל אדם לגביי החיים תבוא אליו, הוא רק צריך להיות מוכן לקבל אותה.
 
למעלה