דרור גבעתי
New member
בעיה רצינית עם המכס
הזמנתי מוצר מסין אבקת חלבון שילמתי לבחור דרך WU המוצר נשלח דרך DHL המוצר הגיע למכס ונעצר בגלל שהשולח שלח את המוצר ללא סימון ז"א הוא שלח שקית ולא רשום כלום על המוצר את הפרטים הוא רק רשם בטופס של DHL המכס לא משחרר וDHL מציע למוכר מסין 2 אפשרויות להחזיר את המוצר או לנטוש להחזיר את המוצר עולה לו 100 דולר לערך שזה בכלל אל משתלם מה גם שהוא יצטרך לשלוח אליי בחזרה שזה עוד עולה כסף.. האם אתם חושבים שיש לי איזשהוא סיכוי בכל זאת לשחרר את זה מהמכס?
הזמנתי מוצר מסין אבקת חלבון שילמתי לבחור דרך WU המוצר נשלח דרך DHL המוצר הגיע למכס ונעצר בגלל שהשולח שלח את המוצר ללא סימון ז"א הוא שלח שקית ולא רשום כלום על המוצר את הפרטים הוא רק רשם בטופס של DHL המכס לא משחרר וDHL מציע למוכר מסין 2 אפשרויות להחזיר את המוצר או לנטוש להחזיר את המוצר עולה לו 100 דולר לערך שזה בכלל אל משתלם מה גם שהוא יצטרך לשלוח אליי בחזרה שזה עוד עולה כסף.. האם אתם חושבים שיש לי איזשהוא סיכוי בכל זאת לשחרר את זה מהמכס?