בעיה קשה.
יש אצלי 4 חתולים עם בעית שילשול חריפה, הזמנתי וטרינרית והיא המליצה על דיאטה של עוף ואורז [לאור מצבנו הכלכלי לא יכולנו לקנות אוכל רפואי לכל הארבעה] ומתן תרופות-פלאג'יל [4CCלבני חצי שנה ו5CC לבוגרים, פעמים ביום] ומוקסיפן פורטה [2CC לבןגרים ו1.5 לבני חצי שנה גם פעמיים]. למשך שבוע ימים. זה היה ביום העצמאות. היה יום אחד בו פיספסתי את מתן התרופה. אומנם יש שיפור מסויים במצב החתולים [הם נטפו שילשול וסבלו מגירוי הפי הטבעת ועכשיו נעלם כמעט לחלוטין] אבל הם עדיין משלשלים בכל מקום! אני לא יכולה יותר להשקיע שעה+ בבישול עוף ואורז ואז פירוק העוף ועירבובו באורז ולא את הזמן שלוקח לי לתפוס את אחת החתולות [פחדנית מאוד] למתן תרופה, אני גם עם גב תפוס כבר 5 ימים מה שמקשה על המלאכה. התקשרתי לוטרינרית והיא אמורה להחזיר לי צילצול. הביקור עלה לי 415 שקלים [בדיקה, תילוע ואמפולות נגד פרעושים], לא אוכל לשלם לה שוב על ביקור וכו' כי אין לי מאיפה כרגע. בקיצור, השאלה היא-האם הטיפול מתאים? אני ממש לא יכולה להקדיש יותר זמן לבישול, פירוק ותרופות...כבר שבוע שהם מטופלים... אני משתגעת ובן זוגי כבר מאיים להעלים אותם [יש לנו 9, לאחת הבוגרות יש 5 גורים בני חודשיים ואנחנו מחפשים בתים] כי הבית מבולגן ומסריח לא משנה כמה פעמים ביום אנקה. הצילו!!
יש אצלי 4 חתולים עם בעית שילשול חריפה, הזמנתי וטרינרית והיא המליצה על דיאטה של עוף ואורז [לאור מצבנו הכלכלי לא יכולנו לקנות אוכל רפואי לכל הארבעה] ומתן תרופות-פלאג'יל [4CCלבני חצי שנה ו5CC לבוגרים, פעמים ביום] ומוקסיפן פורטה [2CC לבןגרים ו1.5 לבני חצי שנה גם פעמיים]. למשך שבוע ימים. זה היה ביום העצמאות. היה יום אחד בו פיספסתי את מתן התרופה. אומנם יש שיפור מסויים במצב החתולים [הם נטפו שילשול וסבלו מגירוי הפי הטבעת ועכשיו נעלם כמעט לחלוטין] אבל הם עדיין משלשלים בכל מקום! אני לא יכולה יותר להשקיע שעה+ בבישול עוף ואורז ואז פירוק העוף ועירבובו באורז ולא את הזמן שלוקח לי לתפוס את אחת החתולות [פחדנית מאוד] למתן תרופה, אני גם עם גב תפוס כבר 5 ימים מה שמקשה על המלאכה. התקשרתי לוטרינרית והיא אמורה להחזיר לי צילצול. הביקור עלה לי 415 שקלים [בדיקה, תילוע ואמפולות נגד פרעושים], לא אוכל לשלם לה שוב על ביקור וכו' כי אין לי מאיפה כרגע. בקיצור, השאלה היא-האם הטיפול מתאים? אני ממש לא יכולה להקדיש יותר זמן לבישול, פירוק ותרופות...כבר שבוע שהם מטופלים... אני משתגעת ובן זוגי כבר מאיים להעלים אותם [יש לנו 9, לאחת הבוגרות יש 5 גורים בני חודשיים ואנחנו מחפשים בתים] כי הבית מבולגן ומסריח לא משנה כמה פעמים ביום אנקה. הצילו!!