בעיה קטנה גדולה

galitay

New member
בעיה קטנה גדולה

האתר שלי מחולק לעברית ואנגלית. כרגע הקבצים בתיקיה הראשית הם באנגלית וכל קבצי העברית מופיעים בתיקיה hebrew יש לי דומיין ואיכסון באותו מקום ולכן הקובץ שהשרת מחפש ראשון הוא default.asp באנגלית אבל אני רוצה שהעברית תעלה קודם. השרת לא יכול לכוון את הדומיין לתיקיה בעברית אלא עם redirect מה שלא עוזר לי כי אז כל מי שירצה ללכת לאנגלית יקבל redirect בחזרה לעברית. יש לכם פיתרון מקורי חוץ מלשנות את כל הקישורים באתר ? שזה די הרבה (מעל 600)
 

D.G OD

New member
תשנה רק את האנגלית:

תשנה את השם של ה-default (הדף באנגלית) לשם אחר, תוסיף קובץ default עם redirect במקום, או שתעשה סקירפט בקובץ באנגלית, שכאשר הוא מקבל כתובת מסויימת (עם משתנה נגיד שפה) ואז לפי זה יעשה את השליחה.. בברכה,
 

galitay

New member
ואז אני צריך

לשנות את כל הקישורים לדף הראשי באנגלית מכל דף אחר....
 

D.G OD

New member
אז יש את האפשרות השנייה

בדף default.asp תעשה סקריפט, אשר מקבל משורת הכתובת מידע על משתנה מסויים, במידה והמשתמש שווה eng אז לא תתבצע השליחה, במקרה אחר כן, דוגמא לקישור:
default.asp?lang="eng"​
כל מה שאתה צריך להוסיף לעמוד זה:
request.querystring("lang") if not lang="eng" then response.redirect "hebrew/default.asp" else ... end if​
אני מניח שהבנת את הרעיון
בהצלחה,
 

Agate NShost

New member
מנסיון שלנו בשרתים

החלפת הקובץ שעולה ראשון בשרת היא עניין פעוט של בקושי שנייה עבודה. יותר מזה ניתן לקבוע בשרת כי הקובץ הראשון שיעלה יהיה לדוגמא moshe.htm ולכן אני מציע לך לפנות בבקשה אל המאחסן, אני בטוח שיסכימו לעזור לך. נראה לי שזה עדיף על סקריפטים לינקים ושאר מני מאפה. אם תצטרך עזרה נוספת במידע על נושא זה, אשמח לעזור.
 

galitay

New member
אדון מאכסן יקר

דיברתי עם כל אדם שעובד שם, מנהל , אשת תמיכה, איש תמיכה והם לא יכולים לעשות את זה, מי כמוך צריך לדעת שכשקונים דומיין בלי אכסנה זה אפשרי אבל כשקונים גם אכסנה השרת מחפש קובץ מסוים ולא דף שאני בוחר. האפשרות שהם נותנים היא redirect אבל בדף שקיים אצלי וזה יוצר בעיה כי מי שיגש אליו ישר יופנה בחזרה....
 

D.G OD

New member
יש לך גישה לקבצים, נכון?

אתה יודע ASP, נכון? אז מה דעתך על הרעיון שלי (ראה הודעה "האפשרות השנייה")? בברכה,
 

galitay

New member
אוקי זו אפשרות טובה

מפחית לי את העבודת לינקים. אני יבדוק את זה על האתר, תודה !!
 

roee

New member
תשמע גאליטי

זה ממש ממש פשוט. אתה עושה את הההפנייה בדף הראשון!!! שהם נותנים לך והדף הבא יהיהINDEXENG.HTML או INDEXHEB.HTML אל תהייה מצחיק. ובמקרה "האדון המאכסן היקר " דיי מבין במה הוא מדבר. השרת מחפש כל קובץ שאתה תגדיר לו - זה מחשב לא בן אדם. ולא לשכוח אתה יכול לקבל את הגדרות השפה מהסרוור וריבלס. חג שמח
 

galitay

New member
אוי שתוק !

לפחות תקרא טוב את השאלה שלי ותבין שהדף הרארשון שהם נותנים לי הוא הדף של האנגלית והדף שאני רוצה שיטען הוא העברית ואני לא יכול לעשות הפני מהאנגלית לעברית תמיד כי אז כשמישהו ירצה ללכת לאנגלית יחזור לעברית !
 

roee

New member
הבנת הניקרא זה לא

הצד החזק שלך אה? תקרא טוב טוב את מה שאני רושם.
 

galitay

New member
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 יופי

מחר נלמד א,ב שוב אני צריך להגיד שיש לי מילוין ואחד קישורים באתר ואני צריך לשנות אותם כדי שיתאימו לשמות החדשים של הדפים ????? עדיין ל א מ ב י ן ? ? ?
 

roee

New member
מכיר

קונטרול F? FIND AND REPLACE על כל הדפים. אל תעשה את עצמך מטומטם כי אני יודע שאתה לא!. השיטה הכי טובה היא לבדוק בסרוור וריבלס ואז לעשות את ההפניות. הדף הראשון הוא רק ראשוני.
 

galitay

New member
מה קרה?

הבנת שאתה לא צודק בויכוח לא ויכוח הזה? עזוב אני לא רב איתך... בכל מקרה עדיין find and replace על 60 דיפם זה הרבה עבודה
 
למעלה