בעיה - צבעים שונים בפוטושופ ובהצגה רגילה

michali85

New member
בעיה - צבעים שונים בפוטושופ ובהצגה רגילה

שלום לכם, נתקלתי בבעיה שאיני יודעת איך לפתור אותה. אני עורכת תמונות בפוטושופ, שומרת בפורמט JPG, ולאחר מכן כשאני פותחת עם תוכנה רגילה להצגת תמונות הן נראות אחרת בתכלית מאיך שערכתי אותן. הצבעים מעט שונים וכן קצת החדות. ניסיתי להחליף תוכנה להצגת התמונות אך גם זה לא עזר, כנראה שהבעיה היא אחרת. יש למישהו רעיון מה לעשות? תודה.
 
מה קורה כשאת פותחת את הjpg בפוטושופ?

יתכן שהבעיה היא ברמת הדחיסה. jpg הוא פורמט שמאבד נתונים, וככל שרמת הדחיסה גבוהה, נתונים נוספים אובדים. נסי לשנות רמת דחיסה.
 

michali85

New member
זו לא הבעיה,

גם כשאני פשוט פותחת JPG בפוטושופ זה נראה שונה. משהו בהגדרות התוכנה? אני לא ממש מבינה בזה...
 

liil

New member
היתה כאן בעיה כזו

היי לפני כחודש הועלתה לכאן הבעיה הזו והיה מי שנתן פיתרון שלי הוא עזר. יש לשנות בהגדרת הצבעים ל- sRGB רק לא זוכר איך מגיעים למסך הזה . חפש/י כאן ותמצא/י.
 

liil

New member
עוד אפשרות

היי היתה לי רבע שעה ומצאתי משהו, מקווה שזה יפתור הבעיה. הרי לשון התגובה המקורית: "פוטושופ יודע להשתמש בפרופיל צבע המוטמע בתוך הקובץ. הפרופיל אומר לו איך לפרש כל צבע (אחרת מהרגיל). לעומתו, רוב התוכנות האחרות, כמו AcdSee לא מסוגלות לעשות כך (בין היתר בגלל הגדלה משמעותית של זמן טעינת התמונה). על מנת שתוכל לראות את התמונה זהה בכל המקומות, איך לשנות את המידע הדיגיטלי שכתוב בתוך הקובץ כך שיתאים לפרופיל הצבע הרצוי. כדי לעשות את זה, בפוטושופ, תלך לתפריט Image משם ל-Mode משם ל-Convert Profile To ותבחר את הפרופיל הרצוי (בדרך כלל SRGB על מנת להציג על רוב המסכים)." בהצלחה.
 

michali85

New member
תודה רבה!!!! עזרת לי בפתרון הבעיה

עם הפתרון הראשון שהצעת. תודה על ההשקעה בחיפוש!
 
למעלה