בעיה עם שירים בתיקיות.

SparDa102

New member
בעיה עם שירים בתיקיות.

להלן בעיה שנמצאת אצלי כמה זמן.. תהיתי אם יש אותה לעוד אנשים. כשאני מסדר את השירים בלייבררי, חלק מהשמות שלהם ארוכים מדי, אז השם של השיר נקטע באמצע. זה קורה גם באייטונס, וגם בתיקית השיר על המחשב. וזה קרה רק כשמתי את כל השירים שלי בלייבררי של האייטונס. יש לציין שאני עובד עם Keep itunes music folder ועם Copy files to itunes music folder. מצורפת תמונה כדי להסביר טוב יותר. זה קורה רק לי או לעוד אנשים? ואם כן.. איך אפשר לסדר את זה? מה שאני עושה זה: מסדר את הTAG באייטונס, מסדר את השם בתיקיה על המחשב,ואז מפעיל כויכול את השיר באייטונס, ומחפש את המקום שלו מחדש... רק אז זה מסתדר, כי אם אני משנה את השם רק באייטונס, זה לא מסתדר, ואם אני רק משנה את השם בתיקיה על המחשב, זה חוזר ליהיות חלקי ברגע שאני מסדר את האייטונס. תודה.
 

SparDa102

New member
רק להוסיף...

שלא תגידו שמלכתחילה הקובץ לא היה מלא, אז זה השפיע על האייטונס... אלה קבצי MP3 שהעברתי לתיקית האייטונס ובעצם לתוכנה. אמנם לא היה להם טאג כשהעברתי אותם, אבל סה"כ הוספתי את שם האמן ואת הדיסק. בתמונה שלושה דברים: 1. תיקית המקור ממנה הבאתי את כל השירים לאייטונס 2. חלון האייטונס בו אפשר לראות שהשמות של השירים לא מלאים 3. התיקיה שאליה עברו שירי האייטונס (תיקית השירים של האייטונס) שם אפשר לראות שהשמות של הקבצים לא מלאים.
 
סתם כי מעניין אותי...

מה אכפת לך משם הקובץ?! אתה מודע לעובדה שבאייפוד כל שמות הקבצים הם ארבעה תוים בלי קשר לפרטים שלהם? מה שצריך לעניין אותך זה שהפרטים שלהם יהיו מלאים. מעבר לזה - זה לא חשוב... אם אתה מעביר שירים והפרטים שלהם מלאים - הכול עובד כמו שצריך. אם יש לך אותם פעמיים על המחשב - ואחד מהם הוא כמו שאתה אוהב, מה אכפת לך מה עם השני? סדר להם את הפרטים - שמות הקבצים לא צריכים לעניין אותך. שם הקובץ יכול להיות מה שבא לך - מה שחשוב זה הטאג שלו. שום דבר מעבר.
 

LinkTree

New member
עשיתי כמה נסיונות

ובגדול נראה לי ששם הקובץ ללא ספק מוגבל בגודל שלו (כשאייטיונס מנהלת את השירים) אבל שם השיר לא נראה לי מוגבל (עד כמה שאני יודע הטאגיות באייטיונס הן id3 V2 ששוב - בלי לבדוק נראה לי שאין הגבלה לשם השיר)
 
ואתה צודק בשניהם.

שם הקובץ מוגדל (כדי לספק התאמה לכל מערכות ההפעלה) ואין הגבלה בכלל על אורך שם השיר בטאג.
 

uriler

New member
נראה לי שהתכוונת "מוגבל", ולא "מוגדל" ../images/Emo6.gif

יום טוב סיניסטר, מה קורה ביפן??
 
יום נהדר אורי.

קורה, זוכר שהתנבאת שאני אשב באינטרנט קפה ואכתוב בפורום? צדקת. בכל אופן, הכל טוב, עברתי את הבחינה ביום ראשון, ואני עובר למקום משלי בקרוב. בינתיים מצויין, וכנראה חזרה בארץ בינואר. נראה.
 

uriler

New member
אכן צדקתי ../images/Emo13.gif ../images/Emo3.gif

מזל טוב על מעבר הבחינה ועל המקום החדש. אל תשכח לשים פסל של חתול טריקולור עם הפנים לדלת, בשביל המזל (אני לא יודע אם עדיין - אבל זו מסורת שמקורה ביפן. בגלל זה לאחת החתולות שלי שנראית ככה קוראים מזל
). תמשיך להנות ולהצליח ונתראה בפורום
 

galco0

New member
סחטיין עלייך

חסר לך שאתה לא חוזר מאסטר. אני מיום ראשון חוזרת להסתובב עם האייפוד שלי לאחר ניתוק כמעט מוחלט של חודש ומשהו.
 
תודה רבה גל,

אבל לא נראה שאני נשאר פה לעוד הרבה זמן. השגתי את המטרות שרציתי, אז כנראה שבתחילת ינואר אולי אני חוזר לארץ. נראה. ומזל טוב על האיחוד המרגש!
 

Under the GUN

New member
זה לא קורה הרבה, אבל אתה טועה

הטאג כן מוגבל בתווים, 255 תווים ובמקרה היום ניסיתי לערוך שם של שיר והתווים לא הספיקו לי
 
תגיד לי, אתה נורמאלי?

250 תווים לא הספיקו לך? זה אומר שאתה יכול להכניס הרבה מאוד זבל לשדהComments שלא מוגבל. מעולם לא חשבתי לבדוק את זה, אבל תודה יובל. אתה יודע - אם זה ארוך יותר ממשפט - אין לזה מקום בשם השיר או האמן או האלבום
 

Under the GUN

New member
אוקיי

דבר ראשון גם בcomments הוא מוגבל (לא בדקתי עד כמה כי אני אלא ליד אייטונז, אבל הוא כן מוגבל) אני אגיד לך מה, קניתי את הדיסק של wierd al, ויש לו שם קטע שהוא פארודיה על מלא קטעים... לדומגמה שיר Polkas On 45 או Angry White Boy Polka עכשיו רציתי לעשות שם של השיר ככה Angry White Boy Polka ("Somthing" parody) אבל במקום הsomething לרשום את כל השמות של השירים שהוא צוחק עליהם.. וגם בקוממנטס יש הגבלה עם השיר הזה.. היה חסר לי משהו כמו תו אחד בכל מקרה, הנה הרשימת שירים שלא הצלחתי להכניס עם Polkas On 45 "Jocko Homo" by Devo, "Smoke on the Water" by Deep Purple, "Sex (I'm A...)" by Berlin, "Hey Jude" by The Beatles, "L.A. Woman" by The Doors, "In-A-Gadda-Da-Vida" by Iron Butterfly, "Hey Joe" by Jimi Hendrix, "Burning Down the House" by Talking Heads, "Hot Blooded" by Foreigner, "Bubbles In The Wine" by Lawrence Welk, "Every Breath You Take" by The Police, "Should I Stay or Should I Go" by The Clash, "Jumpin' Jack Flash" by The Rolling Stones, and "My Generation" by The Who.
 

SparDa102

New member
אכפת לי (תשובה ללינק ולסיניסטר)

תראה סיניסטר.. אני אוהב שתיקית המוזיקה שלי תיהיה מסודרת כמו שצריך על המחשב ולראות את השמות של השירים חצויים זה סתם מעצבן. אם אני אי פעם ארצה להביא לחבר את השירים שלי, או להשתמש בתוכנה SOULSEEK, זה סתם לא נראה יפה בעין שהשמות של כל הקבצים לא מלאים. לינק. בעיקרון אצלי זה כן קרה.. שכששמתי את השירים מהתיקיה על האייטונס, השמות נחתכו באמצע. כפי שהראתי בתמונה. באייטונס אין הגבלת אורך לשם, אבל זה רק אחרי שעורכים את זה מחדש. וכרגע השגתי בסביבות ה200 - 300 שירים חדשים, וממש אין לי כוח לשנות את השם של השיר שוב ושוב. לכן אני תוהה אם יש פתרון יותר קל. אבל תודה על העזרה בכל זאת..
 

LinkTree

New member
לא ידוע לי על פיתרון מהקופסא

אבל אם אתה יודע לכתוב קצת קוד - אתה יכול לכתוב VB קטן שיעשה את זה
 

SparDa102

New member
יופי.. עכשיו אתה אומר לי..

היית אומר לי את זה לפני 6 עד 7 שנים, אז הייתי מתחיל ללמוד VB :p סתם. תודה בכל מקרה, כנראה שאצטרך לעשות את זה ידנית.
 
יש - אני חושב ש-Godfather

טובה לך. יש לה אפשרות להעתיק את המידע של השירים מהשם שלהם - נראה לי שזה יכול לעזור לך...
 
למעלה