@חולה שטח@
New member
בעיה עם סרט...סאונד |HELP|
שלום,יש לי סרט בעייתי The.Transporter עכשיו זה DIVX אבל מה שקורה אחרי רבע שעה שהסרט רץ הסאונד מתחיל לאחר זאת אומרת שהפתיים שלהם זזות והסאונד לא עם אותו הקצב..מה עושים? או השסאונד מקדים כבר לא שמתי לב..עזרה.
שלום,יש לי סרט בעייתי The.Transporter עכשיו זה DIVX אבל מה שקורה אחרי רבע שעה שהסרט רץ הסאונד מתחיל לאחר זאת אומרת שהפתיים שלהם זזות והסאונד לא עם אותו הקצב..מה עושים? או השסאונד מקדים כבר לא שמתי לב..עזרה.