רַן ִלא יוגב
New member
בעיה עם הFire Wire
לפני כמה חודשים הכרטיס עבד לי, עכשיו כבר לא. אני מחבר אליו מצלמת וידאו, מפעיל את תוכנת הUlead שצורפה לכרטיס והתוכנה מודיעה שאין שום דרייבר מותקן. זאת לאחר שכבר ניסיתי כמה פעמים להוציא ולהתקין מחדש, אך שום דבר לא עוזר הווידוס אומר כי ההתקן פועל כראוי מישהו אולי יודע מה עלי לעשות?
לפני כמה חודשים הכרטיס עבד לי, עכשיו כבר לא. אני מחבר אליו מצלמת וידאו, מפעיל את תוכנת הUlead שצורפה לכרטיס והתוכנה מודיעה שאין שום דרייבר מותקן. זאת לאחר שכבר ניסיתי כמה פעמים להוציא ולהתקין מחדש, אך שום דבר לא עוזר הווידוס אומר כי ההתקן פועל כראוי מישהו אולי יודע מה עלי לעשות?