בעיה עם ה NORTON INTERNET SECURITY שלום לכם שימו לב (מי שיכול לעזור) לצילום מסך, בלי שום סיבה הכפתור של SECURITY למעלה במצב OFF למה ? לא מצליח להעביר אותו ל ON, אני מגודר כ ADMIN איך זה קרה? מה עושים? תודה לכל