בעיה עם ה NORTON INTERNET SECURITY

gold33

New member
בעיה עם ה NORTON INTERNET SECURITY

שלום לכם שימו לב (מי שיכול לעזור) לצילום מסך, בלי שום סיבה הכפתור של SECURITY למעלה במצב OFF למה ? לא מצליח להעביר אותו ל ON, אני מגודר כ ADMIN איך זה קרה? מה עושים? תודה לכל
 

lmnop

New member
יכול להיות וירוס

תריץ בדיקה און ליין באתר של סימנטק
 

Westcoast Rider

New member
אולי לא התקנת גרסא מלאה -*8

-*8 גרסת הניסיון 'נגמרת' לאחר 14 יום
.
 

gold33

New member
או קיי..... עשיתי והתקנתי....

שלום לכם ראשית תודה על ההיענות , ככה: עשיתי אקטיבציה - עובד אצלי כבר חודשיים. וירוס????????? אולי - אבדוק תודה
 
למעלה