I came from space
New member
בעיה עם הסאונד
הדלקתי את המחשב והופיעה לי הודעה שיש new hardware ושצריך להוריד דרייוור. בחרתי באפשרות שהיה כתוב לידה (recommended) ואמרתי לו להוריד ואח"כ זה כתב שהוא סיים אז אישרתי. עכשיו אין במחשב סאונד בכלל, האייקון הקטן שאמור להופיע בsystem tray לא מופיע, והווינאמפ לא מגיב. מה אמורים לעשות? יש לי רמקולים! מה צריך להוריד? אין לי מושג מה עושים עכשיו..... |סיוע
סיוע|
הדלקתי את המחשב והופיעה לי הודעה שיש new hardware ושצריך להוריד דרייוור. בחרתי באפשרות שהיה כתוב לידה (recommended) ואמרתי לו להוריד ואח"כ זה כתב שהוא סיים אז אישרתי. עכשיו אין במחשב סאונד בכלל, האייקון הקטן שאמור להופיע בsystem tray לא מופיע, והווינאמפ לא מגיב. מה אמורים לעשות? יש לי רמקולים! מה צריך להוריד? אין לי מושג מה עושים עכשיו..... |סיוע